Το νούμερο αυτό είναι σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία της εταιρίας βασισμένα στα αρχεία πωλήσεων οχημάτων των διανομέων.

Η κατά 5% αύξηση από πέρσι επιβεβαιώνει ότι το Corolla παραμένει δημοφιλές μετά από τόσα χρόνια στο αφοσιωμένο κοινό του σε περίπου 150 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.

«Το Corolla θεωρείται το διεθνές πρόσωπο της Toyota και συγκινεί εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη κάθε μέρα», δήλωσε ο Μπιλ Φέι, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του Toyota group. «Ο τίτλος του παγκόσμιου best-seller λέει πολλά για την ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών μας απέναντι στο Corolla και την Toyota.»

Μετά από την πρόσφατη ανανέωση με βελτιστοποιημένα σχεδιαστικά στοιχεία και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, οι παγκόσμιες αθροιστικές πωλήσεις του Corolla από το 1966 που λανσαρίστηκε ανήλθαν στα 40,72 εκατομμύρια μέχρι το Φεβρουάριο του 2014, αναδεικνύοντάς το σε best-seller όλων των εποχών.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube