Η συγκεκριμένη επίδοση της Nissan, «μεταφράζεται» σε 4% μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και σηματοδοτεί μια αύξηση της τάξης του 50%, σε σχέση με το 2009.
Καταλυτική επίδραση στην αύξηση των πωλήσεων της Nissan στη Γηραιά Ήπειρο έχει η γκάμα των crossovers της φίρμας, με τα Qashqai, Juke και X-Trail να αποτελούν την αιχμή του δόρατος στον χάρτη των πωλήσεων. Επιπλέον, σταθερή αξία για τη Nissan αποτελεί και το νέο οικογενειακό hatchback, που… ακούει στο όνομα Pulsar, με τις πωλήσεις του να έχουν αυξηθεί έως και 50%, σε σχέση με το 2015...
www.driveandtravel.gr