Κι ενώ το Υπουργείο Οικονομικών αδυνατεί να παρουσιάσει ένα συγκροτημένο σχέδιο εσόδων, με ορθολογικό τρόπο, κι ενώ το θέμα της απόσυρσης (έληξε 31-12-2015) παραμένει μετέωρο αν θα συνεχιστεί και για πόσο, κρατώντας ακινητοποιημένα χιλιάδες ΙΧ στα τελωνεία, κι ενώ η κυβέρνηση άλλαξε για φέτος τα τέλη κυκλοφορίας, έρχεται τώρα με πρόσθετα μέτρα για να καλύψει μέρος του δημοσιονομικού κενού για τα επόμενα δυο χρόνια.

Δυστυχώς τα ώτα των στελεχών που Υπουργείου Οικονομικών, αρκετά χρόνια πριν και κυρίως τώρα, δεν ακούνε τους ανθρώπους της αγοράς, τους καθ’ ύλης αρμόδιους, ώστε και περισσότερα έσοδα να έχει το κράτος, αλλά και πιο δίκαιη να είναι η κατανομή των βαρών (φόρων). Ετσι, τα στελέχη «πιάνουν» μια ιδέα από εδώ, μια άλλη από εκεί και προσπαθούν να συνθέσουν ένα ανομοιογενές παζλ, το οποίο είναι βέβαιο ότι θα το διαλύσουν μετά από λίγο καιρό, για να φτιάξουν πάλι νέα κομμάτια φορολόγησης, επειδή και πάλι δεν θα "βγαίνει ο λογαριασμός"...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube