Η Ολγα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει τη «συνταγή» που έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, έχοντας ως κεντρική κατεύθυνση τη σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα. Η υπουργός ανέφερε ότι αναπτύσσονται ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες στο εξωτερικό, σχετικά με την ανακάλυψη και εξερεύνηση της «secret Greece», ενώ παρουσίασε τα επίσημα στοιχεία που δείχνουν το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να έχει πλεόνασμα 579 εκατ. ευρώ (+ 30,4% σε σχέση με το 2012), να έχουν έρθει μέχρι στιγμής 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι (+11% σε σύγκριση με το 2012) και τα έσοδα οκταμήνου του 2013 να εμφανίζουν αύξηση 17,9% έναντι του 2012.
Η στρατηγική του ελληνικού τουρισμού κινήθηκε σε τέσσερεις άξονες: στην αποκατάσταση της εικόνας στο εξωτερικό, στις στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις με το νέο τουριστικό νόμο, στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και στην εκπόνηση ενός συγκροτημένου σχεδίου, με άξονα το παγκόσμιο brand name Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα αλλά και για τη διαύνδεση του αυτοκινήτου με τον ελληνικό τουρισμό, στο www.driveandtravel.gr