Ο... «θάνατος» του Adobe Flash έχει προαναγγελθεί εδώ και μερικά χρόνια, αλλά είναι αργός και βασανιστικός (για εμάς τους χρήστες). Έχουν γίνει πολλά βήματα για την αντικατάσταση του και τη μετάβαση στο πρωτόκολλο HTML5 (μέχρι και η ίδια η Adobe το προτείνει…), αλλά ίσως το σημαντικότερο μας έρχεται από τη Google.
Η εταιρεία έχει σταματήσει το autoplay των Flash διαφημίσεων στον Chrome browser από πέρυσι το Σεπτέμβριο και ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει όλες τις Flash διαφημίσεις από το 2017 για τις πλατφόρμες AdWords και DoubleClick Digital Marketing, ενώ τώρα επιβεβαίωσε ότι μέσα στο 2016 θα μπλοκάρει όλο το Flash υλικό από τον δημοφιλέστερο web browser της εποχής μας, τον Google Chrome.
H Google θα αντικαθιστά εξορισμού αυτόματα το Flash υλικό των ιστοσελίδων με αντίστοιχο HTML5 (σε όποιες ιστοσελίδες υπάρχει διαθέσιμο), διαφορετικά ο χρήστης θα πρέπει να το ενεργοποιήσει από μόνος του, τονίζει το techgear. Φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή να δηλώσει ότι επιθυμεί να βλέπει το Flash υλικό από συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Να σημειωθεί, επίσης, ότι από τον εξορισμού κανόνα μπλοκαρίσματος του Flash θα “γλιτώσουν” οι 10 μεγαλύτερες ιστοσελίδες στον κόσμο (YouTube, Facebook, Yahoo, VK.com, Live.com, Yandex.ru, OK.ru, Twitch.tv, Amazon kai Mail.ru).
Πηγή: protothema.gr