Αποστολή στο Ντουμπρόβνικ: Δημήτρης Μπαλής
Σήμα – κατατεθέν για τη Nissan, το Micra αποτέλεσε αιχμή του δόρατος για τις πωλήσεις της μάρκας, στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Πούλησε 7 εκατ. μονάδες σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι μισές στην Ευρώπη, από το 1983 όταν εμφανίστηκε στους δρόμους. Αυτοκίνητο για την ευρεία μάζα του καταναλωτικού κοινού, άλλοτε με unisex χαρακτήρα (1η, 2η και 4η γενιά) και άλλοτε με προσανατολισμό περισσότερο προς το γυναικείο φύλο (3η). Παράλληλα, αποτέλεσε ένα ισχυρό όπλο για πωλήσεις σε εταιρείες ενοικιάσεων.
Το Micra, από το 1983 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να διατηρηθεί στο top 10 των πωλήσεων της κατηγορίας του, η οποία είναι και η πλέον εμπορική διεθνώς, ενώ στη 2η γενιά του ανακηρύχθηκε ως «Αυτοκίνητο της χρονιάς» στην Ευρώπη το 1993. Με την 5η γενιά του μοντέλου, η Nissan αποσκοπεί να αναρριχηθεί στις κορυφαίες θέσεις και θεωρώ ότι το Micra διαθέτει τα εχέγγυα να αναμετρηθεί με τον σκληρό ανταγωνισμό...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr