Από τις ΗΠΑ στον υπόλοιπο κόσμο
Η σταδιοδρομία της ξεκίνησε το 1970, όταν η Moto Guzzi V7 Police, μετά από μια σειρά σκληρών δοκιμασιών, επιλέγεται για να εξοπλίσει το στόλο των μοτοσικλετών του LAPD (Los Angeles Police Department). Για πρώτη φορά μια ξένη μοτοσικλέτα στην Αμερική αναλαμβάνει τον εφοδιασμό της αστυνομίας, νικώντας με αυτό τον τρόπο εκτός από τον εθνικό κατασκευαστή δίτροχων, και τον καλύτερο αγγλικό ανταγωνισμό.
Η είδηση αυτών των Moto Guzzi, με τα αστέρια και τις ρίγες, δημιουργεί μεγάλο ενδιαφέρον στην Ευρώπη, ενισχύοντας την εξαιρετική φήμη που είχε κερδίσει η V7 με τις εκδόσεις 700 και Special. Ωστόσο, από τις φωτογραφίες των LAPD και Highway Patrol αξιωματικών, είναι σαφές ότι αυτή η Moto Guzzi V7 είναι τελείως διαφορετική από το μοντέλο παραγωγής: υπερμεγέθης σέλα, τιμόνι bullhorn, μασπιέ πλατφόρμα και μια πληθώρα επιχρωμιωμένων τμημάτων.
Αυτά είναι τα στοιχεία που έδωσαν στη V7 ένα δημοφιλές αμερικανό στυλ που δημιούργησε μια τόσο ισχυρή ζήτηση, με αποτέλεσμα η Moto Guzzi να αρχίσει την παραγωγή του μοντέλου California το 1971.
Από τότε, έχουν υπάρξει επτά γενιές και τέσσερις διαφορετικές χωρητικότητες του κινητήρα (750, 850, 1000, 1100) στις περισσότερες από εκατό χιλιάδες μονάδες που έχουν κατασκευαστεί.
Η ζωή ενός σταρ
Κατά τη διάρκεια της σαραντάχρονης καριέρας της, έχει κάνει περιπολίες στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους, έχει συνοδέψει μονάρχες και πρόεδρους και έχει βρεθεί στα γκαράζ των σταρ του σινεμά και της ροκ, για να γίνει έτσι ένα σημείο αναφοράς στην ιστορία της μοτοσυκλέτας.
Περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο που κατασκευάζεται στο Mandello del Lario, η California αντιπροσωπεύει τις αξίες και τη δύναμη της μάρκας Moto Guzzi: το στυλ, την άνεση, την αξιοπιστία και τις επιδόσεις.
Η επιτυχία γεννιέται από μια σπάνια ικανότητα: να συμβιβάζει την άνεση και τη δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών μιας custom μοτοσυκλέτας, με τη δύναμη και την απόδοση ενός street μοντέλου.
Εξολοκλήρου νέα
Η σχεδίαση του διαδόχου της πιο διάσημης Moto Guzzi στον κόσμο, αποτελούσε μια μεγάλη τεχνολογική και οικονομική πρόκληση, προκειμένου να δημιουργηθεί, όπως και το 1971, το νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Μια μοτοσικλέτα εντυπωσιακή, αποκλειστική, σε θέση να βελτιώσει τα στοιχεία της κομψότητας, μιας μάρκας που είναι το σύμβολο του «made in Italy».
Με αφετηρία μια καινοτόμο αλλά αναγνωρίσιμη σχεδίαση, συνεπής με την κληρονομιά των επτά γενιών California που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα της νέας Moto Guzzi έχουν επανασχεδιαστεί με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες από το κορυφαίο μοτοσυκλετιστικό ευρωπαϊκό group, επιτυγχάνοντας μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως:
- O μεγαλύτερος δικύλινδρος V που έχει γίνει ποτέ στην Ευρώπη, που είναι σε θέση να παράγει μια εκρηκτική ροπή των 120 Nm μόλις στις 2750 σ.α.λ.
- Το πρώτο custom στον κόσμο, εξοπλισμένο με MGCT traction και Ride by Wire τεχνολογία, με τη δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών καμπυλών ισχύος: Turismo, Veloce και Pioggia.
- To πρώτο custom παγκοσμίως με LED DRL φώτα ημέρας, ενσωματωμένα στον εμπρός προβολέα, όπως και τα αντίστοιχα φώτα που χρησιμοποιούνται στα τελευταίας γενιάς μοντέλα αυτοκινήτων.
- Ένα ολοκαίνουργιο διπλό σωληνωτό πλαίσιο, εξοπλισμένο με ένα σύστημα στήριξης του κινητήρα με σινεμπλόκ, ικανό να εξαλείψει τους κραδασμούς του.
- Ένας νέος cardan άξονας μετάδοσης, κορυφαίος στην κατηγορία του, χάρη στην ομαλή και αθόρυβη λειτουργία του.
Κοιτάζοντας κάθε λεπτομέρεια της νέας California1400 Touring, από τους τροχούς έως τον πίνακα οργάνων, από τα περιφερειακά έως την ποιότητα του χρώματος και της συναρμολόγησης, το μέγεθος της αλλαγής είναι ξεκάθαρο: αυτή η Moto Guzzi είναι σίγουρα ένα σημείο σταθμός στην ιστορία της εταιρίας.
Σχεδιασμός: οι μοντέρνες γραμμές ενός μύθου
Εντυπωσιακή ακόμα και στις μικρότερες λεπτομέρειες καθώς και σε κάθε εξάρτημά της ξεχωριστά, η σχεδίαση της νέας California Touring διατηρεί μια εικονική συνέχεια των προγόνων της μολονότι δεν έχει ούτε ένα κοινό στοιχείο με αυτούς.
Στυλιστικά στοιχεία όπως το προφίλ της σέλας, οι χρωμιωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα πλαϊνά καπάκια είναι εμπνευσμένα από τη Τ3, καθώς και η σχέση μεγέθους μεταξύ του ρεζερβουάρ και του κινητήρα, είναι ακριβώς στο στυλ των προγενέστερων V7 και V850.
Η εντύπωση αυτή δίνεται κυρίως από την ιδιοφυή κατασκευή του μεταλλικού ρεζερβουάρ, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ένα 21 λίτρων κεντρικό σώμα και δύο πλαϊνά καπάκια, με τον εμβληματικό αετό της MotoGuzzi πάνω τους, διαμορφωμένα με ένα τέτοιο τρόπο ώστε να αγκαλιάζουν τις στρογγυλοποιημένες κεφαλές των μεγάλων κυλίνδρων του νέου κινητήρα των 1400 κ. εκ.
H πλάγια όψη της California 1400 δείχνει να είναι σημαντικά χαμηλότερη, καθώς τμήμα από το ρεζερβουάρ βρίσκεται μέσα στο χώρο του V που σχηματίζεται από το δικύλινδρο κινητήρα, αλλά και πιο μακριά λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου των 1685 χιλιοστών, σε σχέση με τα 1560 χιλ. της τελευταίας California 90.
Η εντύπωση αυτή ενισχύεται επιπλέον από τους οριζόντια τοποθετημένους γυαλιστερούς σιγαστήρες των εξατμίσεων, εκατέρωθεν του εντυπωσιακού 200άρι ελαστικού, ενώ επίσης εντυπωσιακό είναι και το διπλό πίσω led φωτιστικό που ενσωματώνει και τα φλας. Η πρόσοψη δεν είναι λιγότερο θεαματική, καθώς η σύνθετη μορφή του πολυ-κατοπτρικού προβολέα, που έχει ενσωματωμένα led DRL φώτα ημέρας, την καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμη.
Το ιδιαίτερο πολυγωνικό σχήμα του προβολέα δεσπόζει στο πολυτελές εμπρός μέρος, που σύμφωνα με την παράδοση της California, είναι εμπλουτισμένο με το κλασσικό παρμπρίζ και τα επιπρόσθετα φώτα.
Ύστερα από τριάντα χρόνια, μετά την Τ4, επανεμφανίζονται στην California 1400 ζάντες ελαφριού κράματος αλουμινίου, τώρα με ένα πρωτότυπο σχεδιασμό. Το τεράστιο πέλμα (200/60-16) του πίσω ελαστικού είναι εντυπωσιακό, ενώ το μπροστινό έχει μια συνηθισμένη διάσταση (130/70-18).
Το πιρούνι των 46 χιλ. είναι μια στυλιστική υπενθύμιση των ένδοξων προγόνων: πλήρως «σφραγισμένο» με τα επιβλητικά μαύρα καλύμματα, ένα στυλ που υπήρχε στο πιρούνι που διέθετε το πρώτο V7 και τα V850. Το cockpit είναι ένα τέλειο παράδειγμα συνδυασμού μεταξύ του σχεδιασμού και της τεχνολογίας που φέρνει το νέο California. Το μεγάλο, εντυπωσιακής διαμέτρου 150 χιλιοστών, κεντρικά τοποθετημένο όργανο διακρίνεται για το ελκυστικό του στυλ και την ευκρίνειά του. Στο κέντρο του υπάρχει μια κυκλική digital οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και λειτουργιών, ενώ στην περιφέρειά της υπάρχει το αναλογικό στροφόμετρο, με τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Το bullhorn τιμόνι και τα γκριπ είναι επίσης νέα, όπως επίσης νέοι είναι και οι διακόπτες, ενώ για πρώτη φορά σε μια Moto Guzzi, υπάρχει cruise control.
Ένα εξάρτημα που περιλαμβάνεται στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό της California Touring, ο οποίος διαθέτει επίσης μια υψηλής ποιότητας δίχρωμη σέλα, «Patrol» παρμπρίζ, επιπρόσθετους χρωμιωμένους προβολείς, πλαϊνές βαλίτσες 35 λίτρων, προστατευτικά κάγκελα για κινητήρα και τις βαλίτσες, καθώς και ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα.
Παρ΄ όλα αυτά, η ύπαρξη αυτού του πλούσιου στάνταρ εξοπλισμού δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να τροποποιήσετε περαιτέρω την California Touring, σύμφωνα με τις δικές σας αισθητικές προτιμήσεις και ανάγκες, εκμεταλλευόμενοι την πιο πλήρη γκάμα αξεσουάρ που κατασκευάστηκε ποτέ από την Moto Guzzi.
Υψηλής απόδοσης τελικά εξάτμισης, χρωμιωμένα αξεσουάρ ή κατασκευασμένα από billet αλουμίνιο, σέλες όλων των τύπων και υλικών.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε όσον αφορά το χρωματισμό, με την παραγωγή δύο εντυπωσιακών εκδόσεων: την Eldorado, λευκή με μαύρες διακοσμητικές γραμμές στο ρεζερβουάρ, εμπνευσμένη από τις εκδόσεις California Highway Patrol, ή την Ambassador, η οποία εκφράζει το κλασικό μαύρο με λευκές γραμμές, παρόμοια με τις αυθεντικές εκδόσεις, όπως η V7 και 850 California.
Ο "ελαστικός" κινητήρας
Η ιστορία της Moto Guzzi χαρακτηρίζεται από έξυπνες και καινοτόμες τεχνικές λύσεις.
Από το "ελαστικό πλαίσιο" σχεδιασμένο από το μηχανικό Giuseppe Guzzi, στο τέλος της δεκαετίας του 1920, με τις περίφημες αεροδυναμικές μελέτες που αναπτύχθηκαν στην αεροδυναμικής σήραγγα, έως τον 8κύλινδρο κινητήρα, και από τον πρώτο εγκάρσιο δικύλινδρο με cardan μετάδοση έως το σύστημα φρένων integrale.
Σήμερα, με τη νέα California 1400, η Moto Guzzi αναπτύσσει μια νέα ιδέα που αφορά την τοποθέτηση του κινητήρα στο πλαίσιο, εισάγοντας την έννοια του "Ελαστικού Κινητήρα".
Η καινοτομία, που εισήχθη για να δημιουργηθεί ένα νέο πρότυπο όσον αφορά την οδηγική άνεση, συνίσταται στην τοποθέτηση του κινητήρα στο πλαίσιο μέσω ενός αποκλειστικού ελαστικό-κινηματικού συστήματος που αποτελείται από ένα μπροστινό και δύο πλαϊνούς συνδέσμους, καθώς και μια σειρά από silent-block που επιτρέπουν στον κινητήρα να δονείται, φιλτράροντας όλους τους κραδασμούς, εμποδίζοντάς τους να μεταδοθούν στη μοτοσυκλέτα και στα σημεία επαφής της με τον οδηγό και το συνεπιβάτη.
Εκτός από την εξασφάλιση ενός νέου υψηλού επιπέδου άνεσης κατά την οδήγηση, το νέο πλαίσιο της California έχει ως δυνατό σημείο και τη δυναμική του απόδοση, που επιτυγχάνεται αναζητώντας τη μέγιστη ακαμψία μεταξύ του oversize λαιμού και του μεγάλου σε διάμετρο ψαλιδιού.
Το διπλό κλειστό πλαίσιο της California 1400 κατασκευάζεται από σωλήνες χάλυβα υψηλής αντοχής και έχει τις διαστάσεις ενός τυπικού custom: έχει μεγάλη γωνία κάστερ στις 32°, το ίχνος είναι 155 χιλ., ενώ το μεταξόνιο είναι ενός πραγματικού free-way cruiser: 1685 χιλιοστά. Αυτές οι διαστάσεις είναι που εξασφαλίζουν τη σταθερότητα και την ακρίβεια στις αλλαγές κατεύθυνσης και επίσης, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και στη συγκέντρωση μάζας στο μέσο της μοτοσυκλέτας, είναι εκπληκτικά ευκίνητη για ένα δίτροχο αυτού του μεγέθους.
Το μικρός ύψος της σέλας από το έδαφος (μόλις 740 χιλιοστά), επιτρέπει να έχει ο αναβάτης και τα δύο πόδια στο έδαφος στους επιτόπιους ελιγμούς, προσφέροντας έτσι την ευκολία και την ευελιξία ενός scooter, ενώ ο ισχυρός δικύλινδρος από το Mandello, ο οποίος ανταποκρίνεται στο παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού και σκορπά παντού δονήσεις, φέρνει μακρινές αναμνήσεις σε εκείνους που οδήγησαν μια California στο παρελθόν.
Ο πιο νοσταλγικός αναβάτης ίσως να αισθάνεται ότι κάτι λείπει, αλλά το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να αφήσει τη μοτοσικλέτα να δουλεύει στο ρελαντί, ακουμπισμένη στο πλαϊνό σταντ, για να τη δει να δονείτε κάτω από την ισχυρή δράση των δύο εμβόλων των 104 χιλιοστών, που παράγουν κραδασμούς οι οποίοι εξαφανίζονται αμέσως μόλις αγγίξεις το γκάζι.
Οι καινοτομίες δεν σταματούν εδώ. Το πιρούνι είναι επίσης νέο, με καλάμια 46 χιλ., το οποίο, αν και έχει custom στυλ και μεγάλη διαδρομή 120 χιλ., διαθέτει σύγχρονο σχεδιασμό χάρη στην ύπαρξη βάσεων για να τοποθετούνται ακτινικά οι τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo, υποδηλώνοντας μια πιο μελετημένη λειτουργία.
Από την άλλη, μια πιο παραδοσιακή λύση επιλέχθηκε για την πίσω ανάρτηση, όπου υπάρχει ένα ζευγάρι χρωμιωμένων αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ η επιλογή των τροχών πηγαίνει ενάντια στην τάση της κατηγορίας. Ξεχωρίζουν με το σχεδιασμό των "πολλαπλών μπράτσων", και οι διαστάσεις τους είναι 18 " εμπρός και 16" πίσω. Ο τελευταίος, χάρη σε μία ζάντα 6 ιντσών, διαθέτει ελαστικό στην εντυπωσιακή διάσταση 200/60. Μετά από τριάντα χρόνια, το California 1400 εγκαταλείπει οριστικά το περίφημο σύστημα συνδυασμένων φρένων, που έχει ξεπεραστεί από τα πλεονεκτήματα του ABS και τη δύναμη των τελευταίας γενιάς φρένων, τα οποία δεν έχουν ποτέ ξανατοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας: ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα μαζί με ένα ζευγάρι floating δίσκων των 320 χιλιοστών εμπρός, και πίσω, ένας δίσκος 282 χιλ. με floating δαγκάνα Brembo δύο εμβόλων.
1380 κ. εκ.: ο μεγαλύτερος V2 στην Ευρώπη
Πριν από το νέο California 1400, η μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα που επιτεύχθηκε από τον δικύλινδρο εγκάρσιο V90° ήταν τα 1225 κ.εκ., και το ρεκόρ αυτό άνηκε στη MGS01, που ουσιαστικά ήταν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
Ο νέος κινητήρας California, είναι η εξέλιξη του δημοφιλούς κινητήρα "Quattrovalvole" (Τέσσερις Βαλβίδες ), και χρησιμοποιεί την ίδια διαδρομή με τον κινητήρα των 1151 κ.εκ, αλλά φτάνει στην χωρητικότητα των 1380 κ. εκ. χάρη στη διάμετρο των 104 χιλ., μια διάσταση ρεκόρ.
Ωστόσο, αυτό δεν είναι μια απλή πράξη μηχανικής υπερτροφίας, αλλά ένας κινητήρας που έχει πλήρως επανασχεδιαστεί από την εξωτερική διάταξη έως τα εσωτερικά εξαρτήματα, και μέχρι την ηλεκτρονική διαχείριση.
Αισθητικά μοιάζει με γλυπτό από αλουμίνιο, με αισθησιακές γραμμές, αλλά με εκφραστικό περιεχόμενο στα μηχανικά του μέρη: το μέγεθος των κυλίνδρων αναδεικνύει την εντυπωσιακή χωρητικότητα, ενώ τα γυαλισμένα καπάκια κεφαλών με το λογότυπο Moto Guzzi και τις πυκνά τοποθετημένες ψήκτρες φανερώνουν τη μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Μετά τον small block των 750 κ.εκ., και ο big bore κινητήρας των 1380 κ.εκ. τροφοδοτείται από ένα ενιαίο σώμα ψεκασμού Magneti Marelli που είναι τοποθετημένο πίσω από τις νέες μεγάλες εισαγωγές, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση η διάμετρος αυξήθηκε σε 52 χιλιοστά και είναι εξοπλισμένο με μηχανοκίνητη πεταλούδα. Η διάταξη της μονής εισαγωγής σχήματος "Υ" αυξάνει τη ρευστοδυναμική απόδοση, βελτιώνοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές.
Το σύστημα της ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα, Ride-by-wire με πολλαπλούς χάρτες, κάνει το ντεμπούτο του σε μια Moto Guzzi, και μάλιστα στην κατηγορία custom. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει μια από τις τρεις χαρτογραφήσεις διαχείρισης του κινητήρα: Turismo (Touring), Veloce (Fast) και Pioggia (Rain).
Οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέξει την απόδοση του κινητήρα που ταιριάζει καλύτερα στο στυλ οδήγησής του, τη διαδρομή ή τις καιρικές συνθήκες. Στην πραγματικότητα, τροποποιώντας την απόδοση της ροπής και ελέγχοντας το φρένο του κινητήρα, η ECU είναι σε θέση να δώσει στον κινητήρα της California όλη την ομαλότητα που απαιτείται για να παρέχει τη μέγιστη άνεση, την επιθετικότητα για όσους προτιμούν μια πιο σπορ οδήγηση ή τον απαραίτητο έλεγχο σε βρεγμένους δρόμους: στην τελευταία περίπτωση πρόκειται για μια ευεργετική προστασία για τον αναβάτη καθώς ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει στην άσφαλτο την εντυπωσιακή ροπή των 120 Nm στις μόλις 2750 σ.α.λ., για να φτάσει έως τις 6500 σ.α.λ. όπου θα πάρει και το τελευταίο από τα 96 άλογά του.
Για πρώτη φορά σε ένα custom, ο δυναμικός χαρακτήρας της μοτοσικλέτας βρίσκεται υπό έλεγχο χάρη στην παρουσία ενός τελευταίας γενιάς συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (MGCT), το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διαφορετικά επίπεδα, προκειμένου να ενισχυθεί η ενεργητική ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση .
Οι νέες κεφαλές έχουν τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ υπάρχει ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής σε κάθε κύλινδρο, που δίνει κίνηση στις βαλβίδες με κοκοράκια, για μείωση των απωλειών τριβής. Ο μοντέρνος χαρακτήρας του κινητήρα εκφράζεται επίσης μέσω της παρουσίας της διπλής ανάφλεξης, με σκοπό να εγγυηθεί την τέλεια καύση, καθώς και με την παρουσία δύο αισθητήρων οξυγόνου που ρυθμίζουν ομοιόμορφα το μίγμα στους κυλίνδρους, σε οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας, με επακόλουθη βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου και των εκπομπών.
Οι νέες μεγαλύτερες ψήκτρες, με το βουρτσισμένο φινίρισμα στην εξωτερική πλευρά τους, μαζί με το μεγάλο σε διαστάσεις ψυγείο λαδιού, που είναι εξοπλισμένο με ένα βεντιλατέρ που ελέγχεται από θερμοστάτη, το οποίο μειώνει τη μέση θερμοκρασία λειτουργίας, βελτιώνουν τη συνολική απόδοση του κινητήρα, ενώ και το νέο κουτί του φίλτρου αέρα, επανασχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες για μεγαλύτερη ποσότητα αέρα του νέου δικύλινδρου κινητήρα από το Mandello.
Το αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας του California, παρά τη μεγάλη αύξηση στη χωρητικότητά του, έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 15-20%, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης, σε σύγκριση με τον κινητήρα “Quattrovalvole” 1200 κ.εκ.
Στον τομέα της μετάδοσης υπάρχουν επίσης σημαντικές καινοτομίες.
Η μετάδοση έχει έξι ταχύτητες αντί για πέντε, ενώ ο συμπλέκτης από ένας διπλός δίσκος γίνεται ένας νέος ενιαίος ξηρός δίσκος με σινεμπλόκ και μειωτήρα.
Πλήρως επανασχεδιασμένος είναι ο cardan άξονας τελικής μετάδοσης που ικανοποιεί τις νέες ανάγκες μεταφοράς της τεράστιας ροπής του κινητήρα, με μέγιστη ομαλότητα και άνεση, διαθέτοντας παράλληλα και μια πιο μοντέρνα εμφάνιση.
Η νέα μοτοσικλέτα προσφέρεται με πλούσια γκάμα αξεσουάρ: σετ δερμάτινων πλαϊνών βαλιτσών, διθέσια σέλα, χαμηλότερη διθέσια comfort–gel σέλα, δερμάτινη διθέσια σέλα, πολυτελές top box από fiberglass, top box 50lt, εσωτερικές τσάντες για βαλίτσες, σακίδιο ρεζερβουάρ, τσαντάκι τιμονιού, σχάρα χρωμίου, τελικά εξάτμισης «sound», ατσάλινα τελικά εξάτμισης, τιμόνι σε μαύρο χρώμιο, καθρέπτες, σετ χειρολαβές αλουμινίου, θερμαινόμενες χειρολαβές, κάλυμμα ντεπόζιτου υγρών φρένου, μανέτες φρένου και συμπλέκτη, κάλυμμα τρόμπας φρένου και συμπλέκτη, καπάκια ρεζερβουάρ σετ, βάση πινακίδας, κιτ προστατευτικά ψαλιδιού, πλαϊνά προστατευτικά κυλίνδρων, κιτ προστατευτικά σωμάτων ψεκασμού, προστατευτικά καλαμιών πιρουνιού, κιτ τοποθέτησης δορυφορικού πλοηγού, κιτ μαρσπιέ οδηγού, κιτ μαρσπιέ συνεπιβάτη και κουκούλα οχήματος.
Τιμές
Η California 1400 Touring είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Moto Guzzi στην τιμή των 19.700 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
- Δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
- 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
- Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα: προκαταβολή από 0%, έως 72 μήνες εξόφληση
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής