Σύμφωνα με τον αναλυτή της εταιρίας εξοπλισμού κάμπινγκ Technavio, Abhay Sinha, το κάμπιγνκ, και τα οργανωμένα πακέτα κάμπινγκ, αποτελούν μια οικονομική μορφή διακοπών, και γι’ αυτό κερδίζουν σταδιακά έδαφος στη γενιά των baby boomers, αλλά και στις νεότερες (ηλικίες 20-39). Στην τάση προς δραστηριότητες περιπέτειας που καταγράφεται σε ανθρώπους νεαρότερης ηλικίας, εξηγεί ο κ. Sinha, έχουν συμβάλει και τα social media.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Technavio, τρεις παράγοντες πυροδοτούν την ευρωπαϊκή αγορά κάμπινγκ...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube