Μια θέση στην ελληνική αγορά και στην καθημερινότητα του Έλληνα καταναλωτή αποκτούν, σταδιακά, οι wearable συσκευές, όπως τα Smartwatches, Health & Fitness Trackers και τα Wrist Sport Computers. Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων wearable συσκευών στην εγχώρια αγορά κινείται σε επίπεδα αντίστοιχα των ευρωπαϊκών, αν και ο Έλληνας καταναλωτής αξιοποιεί ελάχιστες από τις δυνατότητες των wearables. Την ίδια στιγμή, σε αντίθεση με την Ευρώπη, ο ανταγωνισμός στον ελληνικό χώρο των wearables παραμένει χαμηλός, αλλά σταδιακά αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες έρχονται να καλύψουν τη ζήτηση, σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει...
www.driveandtravel.gr