Η νέα πολυτέλεια του “ποιος είμαι”, η αποσύνδεση από την ψηφιακή πραγματικότητα, ο πυρετός της εντοπιότητας και οι άλλες τάσεις στην ξενοδοχειακή αγορά του 2017, όπως τις κατέγραψε το τμήμα έρευνας των Small Luxury Hotels of the World.
“Small is Bigger” – Οι μόδες αλλάζουν, αλλά το στυλ και η πολυτέλεια είναι διαχρονικά. Κι αυτό ισχύει και για τα ξενοδοχεία. Γι’ αυτό η Νο 1 και σημαντικότερη «τάση» που συνεχίζει ακάθεκτη και το 2017, ??είναι η προτίμηση για μικρά, ανεξάρτητα boutique ξενοδοχεία. Από τις χιλιάδες αιτήσεις νέων μελών που λάβαμε στα SLH, επιλέξαμε φέτος 57 νέα ξενοδοχεία και τους προσφέραμε μια θέση στο διαρκώς εξελισσόμενο brand μας...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr