Περισσότεροι γύροι και καλύτερη απόδοση σε σχέση με το 2014, δείχνουν τρομερή βελτίωση της υβριδικής τεχνολογίας.
Μετά από τέσσερις μέρες δοκιμών, στην πίστα της Χερέθ, που ήταν και οι πρώτες για το φετινό πρωτάθλημα, έγιναν συνολικά 2294 γύροι. Πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν γίνει 1470 γύροι από 11 ομάδες, φέτος συμμετείχαν μόνο 8.
Ο ταχύτερος χρόνος πέρυσι ήταν το 1:23.276 (Κέβιν Μάγκνουσεν, McLaren). Αυτά καταδεικνύουν τη τεράστια βελτίωση σε απόδοση και αξιοπιστία σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Στη διάθεση κάθε ομάδας βρίσκονται 135 σετ ελαστικών για δοκιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015.
«Οι τέσσερις μέρες στη Χερέθ ήταν ένα τεστ που κύλησε χωρίς προβλήματα καθώς όλες οι ομάδες που συμμετείχαν συμπλήρωσαν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ότι την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Αυτό καταδεικνύει τον απίστευτο βαθμό εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας. Αντιμετωπίσαμε ποικίλες καιρικές συνθήκες και ένα πολύ τραχύ οδόστρωμα στη Χερέθ χωρίς προβλήματα και με γενικώς θετικά σχόλια από τους οδηγούς. Από άποψη ελαστικών τα δυο τεστ στη Βαρκελώνη αργότερα μέσα στο μήνα θα είναι πιο αντιπροσωπευτικά εφόσον φυσικά ο καιρός παραμείνει σύμμαχος,» δήλωσε ο Πολ Χέμπρι αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli...
www.driveandtravel.gr