Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει το αεροδρόμιο σε ετήσια βάση.

Το 14ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ πραγματοποιήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν, μεταξύ άλλων, η επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς για το έτος «σταθεροποίησης» 2013 καθώς και οι αισιόδοξες προβλέψεις για την εξέλιξη της κίνησης το 2014, η πολιτική κινήτρων για τη διατήρηση και την τόνωση της αεροπορικής κίνησης, οι δράσεις του αεροδρομίου της Αθήνας με στόχο την ενίσχυση της ελκυστικότητας της πόλης και της δυναμικής της ως προορισμού και η είσοδος του αεροδρομίου στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν θέματα όπως οι τάσεις και οι μελλοντικές προκλήσεις για τη διεθνή αγορά αερομεταφορών, οι δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση της τουριστικής περιόδου για την Αθήνα, η στρατηγική μάρκετινγκ προορισμού στην περίπτωση της Τουρκίας και της Κροατίας από ειδικούς προσκεκλημένους ομιλητές* και, τέλος, η διεθνής εμπειρία ως προς τα οφέλη της παρουσίας αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε περισσότερα και για τα βραβεία, στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube