Για πρώτη φορά, από τότε, οι συνολικές πωλήσεις του τριμήνου ξεπέρασαν τις 100.000 μονάδες, φθάνοντας συνολικά τα 102.700 οχήματα, 10% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (93.400 οχήματα) ή 10.000 περίπου περισσότερα αυτοκίνητα. Για άλλη μια φορά, το SEAT Leon παρουσίασε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 14,6% για το πρώτο τρίμηνο (39.700 πωλήσεις για το 2015 αντίστοιχα με 34.600 πωλήσεις το 2014).

Οι πωλήσεις Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο: 41.900 αυτ/τα, 2014: 38.300 αυτοκίνητα) και έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο στη σειρά ανάπτυξης, κλείνοντας το πρώτο τρίμηνο του έτους ως το best-seller της ισπανικής μάρκας. Επιπλέον, οι πωλήσεις του Alhambra αυξήθηκαν και πάλι πάνω από 10% (κατά 12,2%) φθάνοντας τα 5.900 οχήματα (2014: 5.200)...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube