Σε ένα grand prix, όπου η κυριαρχία της Mercedes ήταν αδιαμφισβήτητη και ο Χάμιλτον είχε εξασφαλισμένη τη νίκη αρκετά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Κίμι Ραϊκόνεν είχε καταφέρει να βρίσκεται στην δεύτερη θέση μέχρι τον 49ο γύρο. Σε αυτόν το γύρο το εμπρός αριστερά ελαστικό του κλάταρε, αναγκάζοντας τον Φινλανδό να κάνει pit stop, ώστε να αλλάξει τα ελαστικά του, «πέφτοντας» έτσι στην 4η θέση, πίσω από τον Μπότας και τον Φέτελ.
Στον επόμενο γύρο ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο εμπρός αριστερό ελαστικό του, με αποτέλεσμα μετά την αλλαγή στα pit stop, να βρεθεί στην 7η θέση.
Αυτή η εξέλιξη, ήταν πολύ ευχάριστη για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος με τη νίκη του στο βρετανικό grand prix, μείωσε την διαφορά του από τον Σεμπάστιαν Φέτελ στον ένα βαθμό.
Επιμέλεια: Περικλής Καλογερόπουλος