Από πλευράς του, ο lead gameplay designer, Mike Wang δεν είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από αυτό το γεγονός. «Αυτό που γίνεται είναι λυπηρό όμως δεν είναι κάτι που θέλουμε να αλλάζουμε κάθε χρόνο.
Στο NBA 2K13 προσπαθήσαμε να ενσωματώσουμε δύο βασικούς μηχανισμούς σε ένα χειριστήριο και τελικά το πετύχαμε στο NBA 2K14.
Στην έκδοση που σε λίγες μέρες θα έχετε στα χέρια σας αντικατοπτρίζεται το πώς είχαμε οραματιστεί τον τρόπο χειρισμού του παιχνιδιού», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε περισσότερα εδώ