Με το τέλος και του Αυγούστου, οι τουρίστες επιστρέφουν από τις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις. Στοιχεία από την Slice Intelligence δείχνουν ότι η Airbnb ήταν μια από τους μεγάλους κερδισμένους της καλοκαιρινής περιόδου. Παρά τις όποιες αντιπαλότητες σε δυο από τις βασικότερες αγορές που απευθύνεται, η Airbnb παρουσίασε αύξηση στα έσοδά της κατά 89% τον Ιούλιο του 2016, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους.
Την ίδια στιγμή άλλες ιστοσελίδες κρατήσεων ξενοδοχείων, όπως η Booking.com, η Expedia, η Hotels.com, η Hotline, η Orbitz και η Priceline, εμφάνισαν κι αυτές αύξηση, αλλά πιο μετριασμένη, με μέσο όρο +19% για την ίδια περίοδο.Η Airbnb φαίνεται να έχει προσελκύσει πελατεία που σχεδιάζει πιο μακροπρόθεσμα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr