Σιγά-σιγά ολοκληρώνεται το παζλ της νέας Ευρωλίγκας, που θα αποτελείται από 16 ομάδες και θα διεξαχθεί σαν πρωτάθλημα με 30 αγωνιστικές.
Τις 11 εξ' αυτών τους ξέρουμε εδώ και καιρό, από όταν δηλαδή υπέγραψαν 10ετές συμβόλαιο με τη διοργανώτρια αρχή: Πρόκειται για Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Λαμποράλ Κούτσα, Φενέρμπαχτε, Εφές, Ζαλγκίρις Κάουνας, Αρμάνι Μιλάνο, ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Στην παρέα αυτών προστέθηκε απόψε η Γαλατάσαραϊ, ως κάτοχος του Eurocup. Καλός-χρυσός ο εν λόγω τίτλος, που είναι και ο πρώτος στην ιστορία της «τσιμπόμ», αλλά το διακύβευμα να συμμετάσχει του χρόνου στην Ευρωλίγκα ήταν -δικαιολογημένα- πολύ ισχυρό!
Από 'κει και πέρα εκκρεμούν ακόμα τέσσερα εισιτήρια. Το πρώτο θα πάει στον πρωταθλητή Γερμανίας, όπου η λογική λέει πως θα είναι μία εκ των Μπάμπεργκ ή Μπάγερν Μονάχου. Το δεύτερο στον νικητή της Αδριατικής Λίγκας, όπου στους τελικούς παίζουν Ερυθρός Αστέρας με Μέγκα Λεκς.
Το τρίτο σε αυτόν που θα σηκώσει το τρόπαιο στην VTB League ή στον φιναλίστ, εφόσον το σηκώσει η ΤΣΣΚΑ. Αξίζει να σημειωθεί πως στην κανονική διάρκεια της διοργάνωσης, δεύτερη τερμάτισε η Ούνικς Καζάν, κάτι που σημαίνει πως αποφεύγει μέχρι τον τελικό την ομάδα του Ιτούδη (αν φτάσει) και θα 'χει πλεονέκτημα έδρας κόντρα σε όποιον άλλον συναντήσει. Η Λοκομοτίβ Κουμπάν ήταν τρίτη και η Χίμκι πέμπτη.
Η τελευταία θέση στη νέα Ευρωλίγκα θα καλυφθεί μέσω Wildcard. Στην παρούσα φάση, φαίνεται πως προβάδισμα για εκεί έχει η Νταρουσάφακα, λόγω του πλούτου της, αλλά και της... Turkish Airlines. Πιθανώς όμως το τι συμβεί στην Ρωσία με τις υπόλοιπες ομάδες να βάλει σε πιο... πολύπλοκες σκέψεις τους διοργανωτές.