Κατά την τελευταία δεκαετία, οι οργανώσεις μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού (DMOs) έχουν αναδείξει την άνοδο του ενδιαφέροντος για το φαγητό.
Αυτό αναμένεται να ανοίξει νέες αγορές για τους καταναλωτές και να οδηγήσει τον κλάδο σε ένα ευρύτερο φάσμα περιφερειακών προμηθευτών ταξιδιού που εργάζονται στον τομέα των τροφίμων και ποτών (F & B).
Σύμφωνα με τον Οργανισμό Γαστρονομικού Τουρισμού του Οντάριο στον Καναδά, (OCTA), μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία συμβουλεύει τον κλάδο του F & B με θέμα την ανάπτυξη του τουρισμού σε όλο τον κόσμο, ο «τουρισμός τροφίμων είναι κάθε τουριστική εμπειρία στην οποία μαθαίνει κανείς να εκτιμά, ή και να καταναλώνει τρόφιμα και ποτά που αντανακλούν την τοπική, περιφερειακή ή εθνική κουζίνα, την κληρονομιά και τον πολιτισμό του κάθε τόπου.»...
www.driveandtravel.gr