Σαν σήμερα, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο Γκραν Πρι του Καναδά το 2014!

Πρόκειται για μια νίκη, την οποία ομολογουμένως, ελάχιστοι ή ακόμα και κανείς δεν περίμενε. Αρκετοί ήταν αυτοί μάλιστα, που υποστήριζαν τον ομόσταυλό του, Σεμπάστιαν Φέτελ, ως τον Νο1 οδηγό της Red Bull. Εκείνη η Κυριακή όμως, ανήκε δικαιωματικά στον Ρικιάρντο.

Πέρα από την εξαιρετική του εμφάνιση, ο Αυστραλός πιλότος έβαλε τέρμα στο σερί της Mercedes εκείνης της σεζόν, με τη γερμανική εταιρεία να αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα, και τον Λιούις Χάμιλτον να εγκαταλείπει στον 47ο γύρο. Ο ομόσταυλος του Χάμιλτον, Νίκο Ρόσμπεργκ, τερμάτισε πίσω από τον Ρικιάρντο και μπροστά από τον Φέτελ, στους πέντε τελευταίους συναρπαστικούς γύρους που κρίθηκαν όλα.

«Όταν βλέπεις τους αθλητές να έχουν το πρώτο μεγάλο επίτευγμά τους και λένε ότι δεν μπορούν να περιγράψουν τα συναισθήματά τους, είναι αλήθεια, γιατί το ονειρεύεσαι και δεν είναι συχνά ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ονειρεύεσαι να στέκεσαι σε αυτό το βάθρο και να βλέπεις όλα αυτά τα πρόσωπα να σε κοιτάζουν και όταν συμβαίνει, είναι λίγο εξωπραγματικό. Είναι φοβερό», δήλωσε ο Ρικιάρντο, ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα στην έκτη θέση, συμπληρώνοντας: «Είμαι ακόμα λίγο σοκαρισμένος. Αυτό είναι γελοίο. Ο αγώνας ζωντάνεψε στους τελευταίους 10-15 γύρους, όταν ο Λιούις είχε προβλήματα και ο Νίκο ήταν αργός στα στενά. Είναι ένα καταπληκτικό συναίσθημα αυτή τη στιγμή».



Ο μεγαλύτερος έπαινος ήρθε από τον επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος στο τέλος του αγώνα δήλωσε: «Από όλους τους αγώνες που νομίζαμε πως θα κερδίσει, αυτός ήταν ο πιο απίθανος. Αλλά με τον τρόπο που οδήγησε, άξιζε αυτή τη νίκη. Έχει αποδείξει την αξία του. Έχει ξεπεράσει όλες τις προσδοκίες του».

Αξιοσημείωτο του αγώνα, η σύγκρουση του Φελίπε Μάσα (Williams) και Σέρχιο Πέρες (Force India), με τους δύο πιλότους να μην φέρουν κάποιο τραυματισμό, αλλά με τον Πέρες να του έχει υποβληθεί ποινή για τον επόμενο Γκραν Πρι της Αυστρίας.



Μετά από το Γκραν Πρι του Καναδά, ο Νίκο Ρόσμπεργκ αύξησε τη διαφορά από τον άτυχο Χάμιλτον σε 18 βαθμούς, με τον Ρικιάρντο να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 79, μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο (69) και Σεμπάσταν Φέτελ (60). Στους κατασκευαστές, η Mercedes έχει 258 βαθμούς με τη Red Bull να είναι ουραγός της με 139 και τη Ferrari να έχει μόλις 87 βαθμούς.

Επιμέλεια: Μαντώ Μπερδέ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Τα «ατίθασα νιάτα» κάνουν ήδη τη διαφορά στο φετινό Champions League!

Το απόλυτο φέτος αποχαιρέτησε από νωρίς

Ντιέγκο Αλόνσο: Αντιμέτωπος με την… κατάρα της Τούμπας σε ένα «must win» ντέρμπι δίχως ελαφρυντικά!

Τι διαφορετικό περιμένουμε από τους 14 της Σούπερ Λίγκας στην επανέναρξη του πρωταθλήματος

Οι ομάδες «ξηλώθηκαν»: Αυτές είναι 20 πιο ακριβές μεταγραφές του φετινού πρωταθλήματος

Χωρίς ματς από το 2020: Η εθνική ομάδα της Ερυθραίας δεν αγωνίζεται από φόβο μην το σκάσουν οι παίκτες!

Φαινόμενο Γκιόκερες: Έχει υψηλότερο ratio στο σκοράρισμα από Εμπαπέ, Χάαλαντ και Κέιν!

Χρήστος Τζόλης: Ένα «όπλο» στα χέρια του Γιοβάνοβιτς που είναι έτοιμο να… εκπυρσοκροτήσει!

«Κακό» το αριστερό πόδι του Ιωαννίδη; Καλύτερα να το ξανασκεφτούμε…

Χτίζει μενταλιτέ με γκολάρες και έχει τα φόντα να πάει ψηλά: Τα σημεία από το διπλό της Ελλάδας στην Ιρλανδία!