Τα μελλοντικά συστήματα κινητήρων και μετάδοσης κίνησης της εταιρίας που εκτίθενται στο περίπτερο της Kia, έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μειωμένες εκπομπές ρύπων αλλά και βελτιωμένη απόδοση στα μοντέλα επόμενης γενιάς της Kia.
Το νέο υβριδικό σύστημα που αναπτύχθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Kia, χρησιμοποιεί μια μπαταρία, μολύβδου - άνθρακα 48V, η οποία τροφοδοτεί ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα για την αύξηση της παραγόμενης ισχύος του κινητήρα και τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε μπαταρίες μολύβδου-άνθρακα έναντι των αντίστοιχων ιόντων λιθίου καθώς δεν απαιτούν ενεργή ψύξη και ανακυκλώνονται πιο εύκολα στο τέλος της ζωής του οχήματος και μπορούν να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν.
Το υβριδικό σύστημα της Kia θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και όταν ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα, ενώ η μπαταρία επαναφορτίζεται σε κάθε επιβράδυνση ανεξαρτήτως της ταχύτητας του οχήματος. Σε μεγάλη κυκλοφορία και στο αστικό οδικό δίκτυο, ο κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα start-stop με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Δείτε τις τηλεοπτικές εκπομπές DRIVE & TRAVEL στο www.driveandtravel.gr