Το αποτέλεσμα αυτό επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι τα νέα Audi A4, Q7 και R8 δεν ήταν διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές του κόσμου.

Η Audi ήταν η πιο επιτυχημένη premium μάρκα σε Ευρώπη και Κίνα ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις αυξήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό. Τον Δεκέμβριο, 158.450 πελάτες παγκοσμίως, επέλεξαν την Audi αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 5,6%...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube