Σχεδίαση, αυθεντικότητα και μακροπρόθεσμη αξία συνθέτουν τη νέα εικόνα της μάρκας, που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά με λογότυπο νέας σχεδίασης, νέα γραμματοσειρά και νέα εικαστική φιλοσοφία. Η μάρκα θα διερευνήσει επίσης νέες μεθόδους επικοινωνίας της καμπάνιας λανσαρίσματος για το νέο MINI Clubman.
Ο Sebastian Mackensen, επικεφαλής της MINI, τόνισε: «Από το 1959 που δημιουργήθηκε, η μάρκα MINI συμβόλιζε πάντα τις ιδέες, την έμπνευση και το πάθος. Θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη ιστορία MINI γι’ αυτό και βελτιώσαμε την προϊοντική στρατηγική μας και ανανεώσαμε την οπτική ταυτότητα της μάρκας – ξεκινώντας με την καμπάνια του νέου MINI Clubman. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε περισσότερους ενθουσιώδεις φίλους της μάρκας MINI – με νέα ταυτότητα μάρκας και νέες προτάσεις στο μέλλον.»...
www.driveandtravel.gr