Τη στρατηγική της SEAT μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEAT Dr. Francisco Javier Garcia Sanz και ο νέος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT Luca de Meo, στα 550 στελέχη και διευθυντές αγορών όπου δραστηριοποιείται η SEAT.
Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της SEAT είναι: η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως τον καλύτερο εργοδότη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία...
www.driveandtravel.gr