Τη δική του διάσταση για το θέμα που έχει προκύψει από τις νόμιμες υποκλοπές συνομιλιών του Γιάννη Τζιμπλάκη με τον Αιμίλιο Κοτσώνη έδωσε ο Γιώργος Παναγόπουλος.

Μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM ο αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνούς και Ελληνικού Αθλητικού Δικαίου τόνισε πως μετά από όσα είδαν το φως της δημοσιότητας στην εκπομπή «Δίκη», πρέπει να μη μείνει οποιαδήποτε σκιά αναφορικά με τη Δικαιοσύνη. Ο κ. Τζιμπλάκης ήταν ο εισηγητής του βουλεύματος για το σκάνδαλο «Koriopolis» και σύμφωνα με τον κ. Παναγόπουλο απαιτείται αναψηλάφηση της υπόθεσης ώστε να αποκατασταθεί η τάξη.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην κατάσταση που επικρατεί στην ΕΠΟ, τα όργανά της και τη διαδικασία επιλογής δικαστών, χαρακτηρίζοντάς τα «θέατρο του παραλόγου».

Διαβάστε αποσπάσματα από όσα είπε στην εκπομπή «Έφεση της Τρίτης» και τον Κυριάκο Θωμαΐδη:

«Πρέπει να αποκατασταθεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Να αποκατασταθεί η τάξη. Μπορεί δικονομικά να έχουν δίκιο και να πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για αναίρεση. Κάλλιστα όμως μπορεί να γίνει αναψηλάφηση της υπόθεσης.

Η κυρία Θάνου έχει φοβερή εμπειρία. Δεν θα είναι αρκετή μια ΕΔΕ. Αν μείνει να αιωρείται, δεν υπάρχει μεγαλύτερος στιγματισμός για τη διαδικασία. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει. Δεν μπορούμε να ξεφτιλίζουμε το θεσμό της Δικαιοσύνης. Στις καλές εποχές οι δικαστές συνεδρίαζαν ξεχωριστά και δεν δέχονταν παρεμβάσεις. Οι ίδιοι δικαστές αναρωτιούνται και δεν ξέρουν τι κώδικα να εφαρμόσουν, λόγω του κώδικα της ΕΠΟ.

Η Ολυμπιακή Επιτροπή είχε την Επιτροπή Φιλάθλου Ιδιότητας. Εκεί έγιναν σημεία και τέρατα και αναγκάστηκα κι έφυγα. Της ΕΦΙ ξαφνικά της αφαιρέθηκε η δικαιοδοσία για το ποδόσφαιρο. Αν ο Βασιλακόπουλος είχε κάνει το 1/100 από αυτά που ακούγονται στο ποδόσφαιρο θα είχε ξηλωθεί.

Κατήργησαν τα όργανα κι έβαλαν τους δικούς τους κανόνες. Μόλις είδαν τα σκούρα, τους σχόλασαν όλους. Έφτιαξαν μια Επιτροπή Δεοντολογίας, αλλά είπαν πως τα αδικήματα που είχαν γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή παραγράφονται. Μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου. Πρέπει οι δικαστές να φύγουν άμεσα.

Ο Γκιρτζίκης άλλα λέει, άλλα κάνει, αλλού βρίσκεται. Μιλάμε για σημεία και τέρατα. Πώς να λειτουργήσει ο τρίτος βαθμός της δικαιοσύνης;

Να μας πει ο κ. Κοντονής αν υπήρξαν άλλοι που να χρηματίστηκαν. Δεν μπορεί ένα σωματείο να κάνει Επιλογή τακτικών δικαστών. Τους διαλέγει, τους δίνει έδρα, τους πληρώνει ο ίδιος ο Γκιρτζίκης, η ΕΠΟ. Αν είναι δυνατόν! Και ο πιο δίκαιος να είσαι, δεν παύεις να μπορείς να παρασυρθείς. Πόσω μάλλον αν δέχεσαι πιέσεις. Το υπουργείο Δικαιοσύνης θα έπρεπε να επιλέγει τους δικαστές. Αυτό δεν ισχύει σε κανένα άλλο όργανο, σε καμία άλλη ομοσπονδία. Να μας πουν γιατί γίνεται αυτό.

Το Διαιτητικό πρέπει να είναι ανεξάρτητο και αμερόληπτο. Άλλες χώρες έχουν μοντέλα σοβαρά κι εμείς αυτό το χάλι. Η ΕΠΟ λειτουργεί ως Δούρειος Ίππος και για την τακτική Δικαιοσύνη. Ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου για χρόνια μετείχε σε παράνομο όργανο.

Συνεργάτης του ΙΔΕΑΔ έστειλε κείμενο στα αγγλικά στον Πλατινί και τη FIFA και υπέδειξε τον τρόπο που μπορεί να παταχθεί το παράνομο στοίχημα και δεν μπήκαν καν στον κόπο να του απαντήσουν
»!

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Διαθέσιμοι και οι Πελίστρι, Μπακασέτας - Ίνγκασον στον Παναθηναϊκό

Σαββόπουλος: «Αν συνεχίσει να εκμεταλλεύεται την έδρα του θα μείνει ψηλά ο Άρης - Δε θα κάνει πολλές αλλαγές ο Μάντζιος»

Τσορμπατζόγλου: «Περιμένουμε άλλον ΠΑΟΚ – Το Α και το Ω η αντίδραση στην απώλεια κατοχής»

Δεσύλλας: «Έχει ανάγκη από τέτοιες νίκες ο Παναθηναϊκός - Οι επιλογές του Βιτόρια για την 11άδα με Παναιτωλικό»

Σταματέλος: «Οι ενοχλήσεις του Έσε και το δίδυμο Μουζακίτη – Γκαρσία όπως στην Τούμπα»

Κετσετζόγλου: «Οι πιθανοί έντεκα της ΑΕΚ με Ολυμπιακό - Πολύ μεγάλη κίνηση Ηλιόπουλου για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο»

Συνδράμει με 1,5 εκατ.ευρώ προς την ΕΠΟ για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο ο Μάριος Ηλιόπουλος!

Απαρτία στο Ρέντη, με τον Μεντιλίμπαρ να παίρνει αποφάσεις για το ντέρμπι

Πρώτα η νίκη, δευτερεύουσα η εμφάνιση στην Τρίπολη για τον ΠΑΟΚ - «Γρίφος» ο άξονας της μεσαίας γραμμής

Η σιγουριά του Αλμέιδα για την άμυνα, ο Μαρσιάλ και ο συναγωνισμός στο «10»