Επισήμως… super deal Μπαρτσελόνα και Spotify. Οι Καταλανοί και η εταιρεία μεγαθήριο από τη Σουηδία ανακοίνωσαν την έναρξη της τριετούς συνεργασία τους, η οποία θα έχει ισχύ από τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αυτή μετατρέπει το Spotify σε κύριο σπόνσορα των «μπλαουγκράνα», οι οποίοι θα βάλουν στα ταμεία τους 280 εκατομμύρια ευρώ και θα έχουν από τη σεζόν 2022-23 στο μπροστινό μέρος της φανέλας τους τον παγκόσμιο κολοσσό online streaming, όπου φιγουράρει τα τελευταία χρόνια η Rakuten.
Η συμφωνία περιλαμβάνει την ονοματοδοσία του «Καμπ Νου» σε Spotify, επίσης από τη νέα σεζόν. Πλέον, απομένει να επικυρωθεί η συμφωνία στην Έκτακτη Συνέλευση Συμβιβαστικών Μελών στις 3 Απριλίου. Πρόκειται για καθαρά τυπικό ζήτημα.