Το πλήρωμα της easyJet, του No.1 δίκτυο αερομεταφορών στην Ευρώπη, θα καλωσορίσουν τους επιβάτες της με νέο στυλ, φορώντας τις ανανεωμένες στολές τους, που σχεδιάστηκαν από τον Βρετανό σχεδιαστή Jeff Banks MBE (που βραβεύτηκε πέρσι ως σχεδιαστής της
χρονιάς) και την ομάδα του, που ειδικεύονται σε εταιρικές στολές.

Μια επιλογή από έξι νέα κομμάτια έχουν προστεθεί για τα 5000 μέλη των πληρωμάτων, πέραν της υπάρχουσας στολής, που ήδη φορούν εν πτήση σε 1000 + καθημερινές πτήσης που εξυπηρετούν σε πάνω από 30 χώρες. Οι νέες στολές ετοιμάστηκαν μετά από ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, μία περίοδος δοκιμασίας και παραγωγής έξι μηνών. Η easyJet δεν είχε προχωρήσει σε ανανέωση των στολών του πληρώματος της από το 2007.

Με περισσότερες από 3.000 γυναίκες του πληρώματος καμπίνας και σχεδόν 1.500 άνδρες, με ηλικίες μεταξύ 18 και 68 ετών, η νέα στολή δημιουργήθηκε με γνώμονα το στυλ & την άνεση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μία καλοφόρετη συλλογή με κολακευτικό στυλ, που θα ταιριάζουν σε όλους τους σωματότυπους και ηλικίες του πληρώματος της easyJet.

Η easyJet συνεργάστηκε με τον σύμβουλο σχεδιασμού Jeff Banks του ICW Incorporatewear – ένα από τους μεγαλύτερους εταιρικούς οίκους στο Ηνωμένο Βασίλειο, που ειδικεύονται στις εταιρικές στολές. Στην περίπτωση της easyJet, προσπάθησαν να αποτυπώσουν το «πνεύμα» και τη “ζωντάνια” της μάρκας easyJet, καθώς και να «τονίσουν» το περίφημο πορτοκαλί της easyJet, με μία σύγχρονη εκδοχή του κλασικού στυλ, αναδεικνύοντας ένα επαγγελματικό και “smart look”.

Πάνω από 100 άτομα του πληρώματος από όλο το δίκτυο της easyJet, επιλέχθηκαν για μία σειρά «δοκιμών» οπού έκριναν τις νέες στολές σε θέματα όπως, σχεδιασμό, στυλ & άνεση, πόσο εύκολα πλένετε και η επίδοση της στολής κατά το πλύσιμο, όπως επίσης, εάν το λογότυπο είναι αρκετά εμφανές καθώς και να μοιραστούν τις αντιδράσεις των επιβατών. Το πλήρωμα στη συνέχεια μετέφερε τα σχόλιά τους σχετικά με την εμφάνιση, αίσθηση, στυλ, ανθεκτικότητα και κατά πόσο είναι κατάλληλα για τον σκοπό που εξυπηρετούν η στολή.

Η επιτυχημένη δοκιμή είχε ως αποτέλεσμα την προσθήκη δύο φορεμάτων που συμπληρώνεται από ένα νέο, πιο μακρύ φουλάρι, μία δερμάτινη ζώνη – μία δερμάτινη τσάντα για τις κυρίες και ένα κομψό γιλέκο και γραβάτα για τους κυρίους, τα οποία είχαν μεγάλη επιτυχία και με το πλήρωμα καθώς και με τους επιβάτες.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube