Όχι μία και δύο, αλλά επτά ανακοινώσεις είχαν γίνει από το καλοκαίρι από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων προειδοποιώντας για τους κινδύνους ενός δυστυχήματος σαν κι αυτού που έγινε στα Τέμπη με δεκάδες νεκρούς. Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρόμων, μιλώντας στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ήταν ξεκάθαρος ως προς τους έχοντες την ευθύνη, ενώ τόνισε πως αν δεν ληφθούν… χθες τα απαραίτητα μέτρα και δεν επανδρωθούν οι αντίστοιχες υπηρεσίες μπορούμε να έρθουμε ξανά αντιμέτωποι με τραγωδίες.

«Από το καλοκαίρι έχουμε εκδώσει επτά ανακοινώσεις επισημαίνοντας όλα τα ατυχήματα που έχουν συμβεί και την αναγκαιότητα να παρθούν μέτρα. Η τελευταία ανακοίνωση ήταν μια ύστατη έκκληση, γιατί είχαν προηγηθεί πολλά ατυχήματα. Οι αναφορές και επισημάνεις έχουμε γίνει γνωστές τόσο στα όργανα σωματείων της ομοσπονδίας, έχουν τεθεί υπόψη στη διοίκηση του ΟΣΕ, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σε όλες τις αρχές. Δεν νομιμοποιείται να πει κανένας ότι δεν γνώριζε», τόνισε.

«Υπάρχει μια διαχρονική ευθύνη. Το 2017 άρχισε η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου και ολοκληρώθηκε το 2019. Έμεινε η διαχείριση της υπομονής στον ΟΣΕ υπό την εποπτεία του δημοσίου. Υποχρηματοδοτήθηκε ο σιδηρόδρομος, δεν προσλήφθηκε το απαραίτητο προσωπικό ώστε να υπάρχουν έμπειροι υπάλληλοι σε κάθε θέση και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μη θέλοντας κι αυτή να δαπανήσει χρήματα για την ασφάλεια αφού το θεωρούσε κόστος, όλα αυτά είχαν ως συνέπεια στο πώς συντηρείται το τροχαίο υλικό. Έχουν ενταχθεί στη λειτουργία του σιδηροδρόμου άνθρωποι με διαφορετικές μορφές απασχόλησης και αυτή η κούραση μπορεί να έφερε και λανθασμένες ενέργειες. Αν οι κυβερνώντες όλα αυτά τα χρόνια είχαν φροντίσει να ολοκληρωθούν τα έργα τουλάχιστον για την ηλεκτρονική παρακολούθηση, η οποιαδήποτε αστοχία ή παράλειψη θα είχε προληφθεί και θα είχε αποφευχθεί αυτή η τραγωδία που βιώνουμε», πρόσθεσε.

«Βρίσκονται εκατοντάδες εκατομμύρια και τα μοιράζουν αριστερά και δεξιά. Έπρεπε να βρεθεί τρόπος για να δοθούν τα απαραίτητα χρήματα. Αν δεν ληφθούν απαραίτητα μέτρα χθες, θα έχουμε τη συνέχιση αυτή της κατάστασης. Ανάγκη και αίτημά μας είναι να προσληφθούν εργαζόμενοι και να αναλάβουν τις κενές νευραλγικές θέσεις που εξυπηρετούνται από ανθρώπους με μπλοκάκια. Ίσως χρειαστούν 2-3 χρόνια για να καλυφθούν οι θέσεις, βάλτε και την προσαρμογή τους, καταλαβαίνετε πόσο καιρό θα χρειαστούμε για να έχουμε έμπειρο προσωπικό», κατέληξε.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Αθωώθηκε η Ελληνίδα η οποία κρατούνταν στην Τουρκία για ένα κινητό που κατηγορήθηκε ότι έκλεψε - Το χρονικό της ομηρίας

«Έχω... φάει»: Η περίφημη σοκολάτα Ντουμπάι κατέκλυσε τα ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης

Αζερμπαϊτζάν: Ρωσικός πύραυλος κατέρριψε το αεροσκάφος στο Καζακστάν

Θεσσαλονίκη: Ανετράπη όχημα με δύο παιδιά στον περιφερειακό - Μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση

Θεσσαλονίκη: Ποινική δίωξη στον 14χρονο που μαχαίρωσε τον πατέρα της φίλης του - Απολογείται αύριο

Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ – Πού θα σημειωθούν ισχυρές βροχές και χιονοπτώσεις

Δήμαρχος Αλίμου στον ΣΚΑΪ για τα λύματα στην παραλιακή: Ευθύνη της ΕΥΔΑΠ - Υγειονομικά επικίνδυνη η κατάσταση

Πώς προκλήθηκαν οι ουρές χιλιομέτρων στην Αράχωβα με τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα - Τι λέει ο δήμαρχος στον ΣΚΑΪ

Ξάνθη: Ένοπλη ληστεία το βράδυ των Χριστουγέννων σε οικία – Αναζητούνται οι δράστες

«Ποτάμι» η παραλιακή τη νύχτα λόγω της κακοκαιρίας - 40 κλήσεις στην Πυροσβεστική