Με τροπολογία που κατέθεσε το Υπουργείο Οικονομικών στη Βουλή, η οποία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο του… Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, μειώνονται οι φόροι για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής, ενώ καταργείται και η επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί σε άλλη χώρα της Ε.Ε. καθώς και στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Έτσι, η Ελλάδα –επιτέλους- εναρμονίζεται με τις Κοινοτικές Οδηγίες.

Ας τα πάρουμε ένα ένα.

Όσον αφορά το φόρο (τέλος ταξινόμησης) στα μεταχειρισμένα εισαγωγής, βασίζεται μεν στην εργοστασιακή αξία που έχει ένα αντίστοιχο καινούργιο, όμως μειώνεται ανάλογα την ηλικία που οχήματος αλλά και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Δηλαδή, προστίθεται συντελεστής 0,30 για κάθε 500 επιπλέον χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί. Ο ετήσιος μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων, ορίζεται στις 15.000. Ουσιαστικά, τα ποσοστά απομείωσης της αξίας καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ανά εξάμηνο και έτος ηλικίας του αυτοκινήτου, καθώς και ανά κατηγορία αμαξώματος.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube