Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2013 στο πλαίσιο της τελετή απονομής των International Hotel Awards, στα οποία συμμετείχαν πάνω από 2000 ξενοδοχεία σε 6 περιφέρειες (Europe, Americas, Africa, Arabia, Asia-Pacific, UK).
Επιπλέον, κατέλαβε την 1η θέση στις κατηγορίες «Best Hotel Marketing Europe» και «Best Hotel Marketing Greece». Τα βραβεία αυτά απονέμονται κατόπιν επιλογής ενός διεθνούς πάνελ κριτών, ανάμεσα στους οποίους συγκαταλέγεται και ο Sir David Michels, πρόεδρος του Hilton Foundation.
Ειδικότερα η ομάδα αυτή έκρινε την κάθε υποψηφιότητα στον τομέα του Marketing με βάση τέσσερις επιμέρους τομείς: στρατηγική και ενέργειες επικοινωνίας σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, social media, επαφές με ΜΜΕ (media relations), ισχυροποίηση και διαχείριση του brand name.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr