Συνολικά, η Ford πούλησε 335.100 οχήματα στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της το πρώτο τρίμηνο του 2015 – αύξηση 12,5% από πέρσι, επισφραγίζοντας το καλύτερο τρίμηνο της Ford από το 2011. Η Ford συνέχισε να υπερτερεί του ρυθμού ανάπτυξης της βιομηχανίας, που κυμάνθηκε στο 9%, το διάστημα αυτό.
Το συνολικό μερίδιο αγοράς της Ford διαμορφώθηκε μέσα από επιτυχημένα λανσαρίσματα νέων μοντέλων και αυξήθηκε κατά 0,2% στο 8,2% μέχρι τώρα, ενισχύοντας τη No.2 θέση της μάρκας ανάμεσα στις δημοφιλέστερες μάρκες. Η Ford κατέγραψε επίσης το καλύτερο πρώτο τρίμηνο για πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων από το 2012, με 264.440 μονάδες μέχρι τώρα - αύξηση 6,5%...
www.driveandtravel.gr