Για μία ακόμη φορά, η κυβέρνηση επιρρίπτει ευθύνες σε προηγούμενες κυβερνήσεις.
Αυτή τη φορά αφορμή στάθηκε η δημοσιοποίηση των οικονομικών στοιχείων των Αστικών Συγκοινωνιών, που δείχνουν ότι «μπαίνουν μέσα» καθημερινά.
Οι λόγοι είναι πολλοί: αφενός η οικονομική αδυναμία αρκετών να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίων, το οποίο αυξήθηκε λόγω… ΦΠΑ 23% (περιμένουμε νέα αύξηση με το 24%), αφετέρου οι απειροελάχιστοι έλεγχοι που κάνουν τους πολίτες να εισιτηριοδιαφεύγουν.
Κι ενώ τα προηγούμενα χρόνια η κατάσταση είχε συμμαζευτεί, τώρα δείχνει ανεξέλεγκτη. Το μόνο που απέμεινε από τις κινήσεις λαϊκισμού, του υπουργού Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, είναι όταν άφηνε δωρεάν μετακινήσεις για εκλογές και δημοψηφίσματα, λες και τα Μέσα Μαζικές Μεταφοράς του… ανήκουν. Τώρα, τις ζημιές, ποιος θα τις πληρώσει.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, «με ζημιές που θα ξεπεράσουν κατά πολύ τα 77 εκατ. ευρώ θα κλείσουν το 2016 οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ)...
www.driveandtravel.gr