Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ειδοποιήθηκε πριν δυο μήνες από τη διοίκηση της Φεράρι πως δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιο του που λήγει τον Δεκέμβρη του 2020.
Το τελευταίο δίμηνο ο ατζέντης του σπουδαίου πιλότου προσπάθησε να επικοινωνήσει με τις υπόλοιπες ομάδες τις Φόρμουλα 1, ωστόσο δεν κατόρθωσε να πείσει κάποια να ζητήσει τις υπηρεσίες του πελάτη του. Η Μερσέντες και η Ρεντ Μπουλ που θα ήταν ελκυστικοί προορισμοί για τον Γερμανό έχουν ήδη κατασταλάξει στο ότι θέλουν να διατηρήσουν τα δίδυμα των Χάμιλτον-Μπότας και Φερστάπεν-Άλμπον και για το 2021.
Οι φήμες για επιστροφή του Φέτελ στη Ρεντ Μπουλ φούντωσαν τις τελευταίες ημέρες μετά από δηλώσεις του παγκόσμιου πρωταθλητή της τετραετίας 2010-2013 που τόνισε χαρακτηριστικά πως θα επέστρεφε με μεγάλη χαρά στο σπίτι του( όπως αποκάλεσε χαρακτηριστικά τη Ρεντ Μπουλ). Παρόλα αυτά, ο επί χρόνια επικεφαλής της Ρεντ Μπουλ , πρώην συνεργάτης και δηλωμένος θαυμαστής του 33χρονου πιλότου, ο Βρετανός Κρίστιαν Χόρνερ με δηλώσεις του απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να προταθεί μια θέση στον κορυφαίο οδηγό της ιστορίας της αυστριακής ομάδας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Φερστάπεν θα είναι ο ηγέτης της Ρεντ Μπουλ για τα επόμενα χρόνια.
Ακόμα, η επιστροφή του δις παγκόσμιου πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο για λογαριασμό της Ρενό το 2021 χάλασε εν μέρει τα σχέδια του Φέτελ, καθώς όπως ο ίδιος αποκάλυψε βρισκόταν σε επαφές με τη γαλλική κατασκευαστική εταιρία πριν αυτή κατασταλάξει στο να προτείνει στον Αλόνσο να επιστρέψει στην ομάδα που μεγαλούργησε.
Έτσι, ο 33χρονος πιλότος μάλλον θα κάνει ένα αναγκαστικό διάλειμμα από τις πίστες το 2021, εκτός κι αν προκύψει κάποια έκπληξη που για την ώρα δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.
Επιμέλεια:Κωνσταντίνος Καλογιάννης