Μπορεί να λείψει φέτος ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος τρέχει σε επιλεγμένους αγώνες και προ ημερών κέρδισε σχετικά εύκολα στην Αργεντινή το νέο μεγάλο όνομα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, τον συνονόματό του Σεμπαστιάν Οζιέ, εντούτοις το Ράλλυ Ακρόπολις δεν θα χάσει από την αίγλη του.

Βεβαίως, τα δεδομένα έχουν αλλάξει στα ράλι, με τις συμμετοχές να έχουν περιοριστεί λόγω κανονισμών, ενώ και οι κρίση έχει περικόψει έξοδα. Ωστόσο, όλες οι εργοστασιακές ομάδες θα δώσουν το παρών, με τη VW Motorsport, η οποία μπορεί να μην έχει την εμπειρία της Citroen ή της Ford επί ελληνικού εδάφους, έχει δώσει διαπιστευτήρια στους πέντε προηγούμενους γύρους του θεσμού.

Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία Οζιέ - Ιγκρασιά αναμένεται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με στόχο τη νίκη, οδηγώντας το νεότευκτο VW Polo R WRC. Ηδη, βρίσκονται άνετα μπροστά στη βαθμολογία και εξαιρετικά δύσκολα θα χάσουν τον τίτλο. Ομως, ουδείς μπορεί να υποτιμήσει την εμπειρία πληρωμάτων όπως των Χιρβόνεν - Λέτινεν (Citroen DS3), Λάτβαλα - Αντίλα (VW Polo), όπως και τον ενθουσιασμό του νεαρού οδηγού της Qatar M-Sport, Μαντς Οστμπεργκ (Ford Fiesta), που με την απαραίτητη προσοχή μπορεί να συνδυαστεί με κορυφαίες επιδόσεις.

Στη νεοσύστατη κατηγορία WRC 2, το παρών θα δώσει ο πρωτοπόρος στη σχετική κατάταξη και νικητής στα Ράλλυ Μεξικό και Αργεντινής, Αμπντουλαζίζ Αλ-Κουάρι από το Κατάρ, αν και το ενδιαφέρον αναμένεται να στραφεί στις επιδόσεις του πρώην πιλότου της Formula 1, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, o οποίος ήδη από τις πρώτες του επαφές με το Citroen DS3 RRC έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει.

Σε εθνικό επίπεδο, οι ελπίδες στρέφονται στο νικητή της κατηγορίας Production του 2009, Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος φέτος «επιστρέφει» πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X, ελπίζοντας σε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα και, φυσικά, σε ακόμα μια καλή επίδοση.

Παρόντες στο Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι και οι νεαροί συμμετέχοντες στην κατηγορία Junior WRC, η οποία με 10 συμμετοχές αναμένεται να έχει επίσης υψηλό ενδιαφέρον. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα – από τους έξι στους οποίους υποχρεούνται να συμμετάσχουν - και σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα θα αγωνιστούν σε όλες τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, στην πρώτη «μπούκλα» του Σαββάτου, καθώς και στο σύνολο των ειδικών διαδρομών της Κυριακής.

Υπενθυμίζεται ότι το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 προσμετρά ως 1ος και 2ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κάτι που σημαίνει ότι πλέον των επτά πληρωμάτων που θα ακολουθήσουν τον αγώνα στο σύνολό του, αναμένονται (έως τις 15 Μαΐου) και οι συμμετοχές όσων αγωνιστούν μόνο για το ελληνικό πρωτάθλημα.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube