Η Ελλάδα απέτυχε να επωφεληθεί από την αλματώδη ανάπτυξη της αγοράς κρουαζιέρας στην Ευρώπη, καθώς οι επενδύσεις στις απαιτούμενες λιμενικές υποδομές για τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων μειώθηκαν κατά 80% τοις εκατό στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, σύμφωνα με τους ειδικούς που συζητούν τις προοπτικές του θαλάσσιου τουρισμού για την Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο στο πλαίσιο του 3ου Posidonia Sea Tourism Forum που ολοκληρώθηκε σήμερα στην Αθήνα.
Ελάχιστα από τα 1.150 ελληνικά λιμάνια, τα περισσότερα εκ των οποίων με υποτυπώδεις υποδομές, διαθέτουν επαρκείς εγκαταστάσεις για να ελλιμενίσουν κρουαζιερόπλοια. Ακόμα σημαντικότερο, πολύ λίγα λιμάνια μπορούν να φιλοξενήσουν τα υπερμεγέθη πλοία των 4.000 επιβατών, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό καθότι από το 1996 οι εταιρείες κρουαζιέρας επενδύουν κυρίως σε πλοία αυτής της χωρητικότητας...
www.driveandtravel.gr