Νέα επικράτηση του «Kick Off» στη μάχη της τηλεθέασης! Για τέταρτη σερί Κυριακή, η εκπομπή του ΣΚΑΪ κέρδισε όχι μόνο το ανδρικό κοινό, όπως συνέβαινε το τελευταίο διάστημα, αλλά και το σύνολο των τηλεθεατών που επέλεξαν να παρακολουθήσουν αθλητικά προγράμματα.
Ο μέσος όρος που κατέγραψε χθες το «Kick Off» ήταν 7,3%, ενώ την ίδια ώρα, η «Αθλητική Κυριακή» έφτασε στο 6,5%. Διαφορά που αποτυπώθηκε και σε απόλυτους αριθμούς τηλεθεατών: 299.314 είχε κατά μέσο όρο η εκπομπή του ΣΚΑΪ έναντι 247.637 του προγράμματος της ΕΡΤ.
Το «Kick Off» είχε δείξει τα… δόντια του στον ανταγωνισμό και τις τρεις προηγούμενες Κυριακές: στις 28 Φεβρουαρίου, είχε κατά μέσο όρο 263.679 τηλεθεατές έναντι 257.874 της «Αθλητικής Κυριακής».
Στις 6 Μαρτίου, η εκπομπή του ΣΚΑΪ κατέγραψε μέσο όρο 8,1% έναντι 6,6% της «Αθλητικής Κυριακής».
Και την Κυριακή 13 Μαρτίου το «Kick Off» κέρδισε στο νήμα την ιστορική εκπομπή της ΕΡΤ σε απόλυτους αριθμούς τηλεθεατών, αφού είχε κατά μέσο όρο 288.832 άτομα καθηλωμένα στις οθόνες τους έναντι 281.093 της «Αθλητικής Κυριακής».
Το χθεσινό peak του νέου αθλητικού προγράμματος του ΣΚΑΪ έφτασε στο 11,7% λίγο πριν τις 22.10, ενώ το αντίστοιχο καλύτερο σημείο της «Αθλητικής Κυριακής» ήταν το 9% λίγο μετά τα μεσάνυχτα, όταν δηλαδή το «Kick Off» όδευε προς την ολοκλήρωσή του.
H μεγάλη δυναμική που έχει αναπτύξει η κυριακάτικη βραδινή αθλητική εκπομπή του ΣΚΑΪ επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι αποτελεί σημείο αναφοράς ειδικά για όσους παρακολουθούν ποδόσφαιρο.
Τα ρεπορτάζ της (όπως τα χθεσινά με τη… δυσμενή μετάθεση του διαιτητή Καλογερόπουλου και τα επεισόδια στη Λευκάδα), οι συνεντεύξεις που παρουσιάζει (χθες ακούσαμε την τηλεφωνική συνομιλία με την πρωταθλήτρια Β. Παπαχρήστου και αποκλειστικές δηλώσεις των Βιγιαφάνιες, Ντίντακ και Βίτορ στην κάμερα του ΣΚΑΪ), οι τοποθετήσεις των παρουσιαστών (Α. Πανούτσος, Κ. Βαϊμάκης, Χρ. Βραχάλη) και των σχολιαστών της (Α. Σπυρόπουλος, Β. Βέργης, Β. Παπαθεοδώρου), αλλά και η ανάλυση των επίμαχων φάσεων από τον Π. Βαρούχα γίνονται… viral και απασχολούν για μέρες την κοινή γνώμη, τα ΜΜΕ και τα social media.
Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, το «Kick Off» πέτυχε να γίνει κυρίαρχος του παιχνιδιού και να δώσει άλλη διάσταση στην κυριακάτικη αθλητική ενημέρωση.