Τα είχε... όλα το πρώτο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν στην Αυστρία!
Ο Βάλτερι Μπότας ήταν κυριάρχος και στον αγώνα μετά τα χθεσινά δοκιμαστικά, παίρνοντας την καρό σημαία και την πρώτη νίκη της χρονιάς. Την ίδια ώρα, ο Σαρλ Λεκλέρκ με απίστευτη εμφάνιση κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και ο Λάντον Νόρις στο τρίτο, γράφοντας ιστορία καθώς αυτό συνέβη για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Για να τερματίσει 2ος όμως ο Λεκλέρκ και 3ος ο Νόρις έπρεπε να τιμωρηθεί με ποινή πέντε δευτερολέπτων ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος από την δεύτερη θέση έπεσε στην τέταρτη και ξεκίνησε με το... αριστερό στη νέα σεζόν. Το πράγμα πάντως για τον Χάμιλτον είχε... μυρίσει εξ αρχής πως δεν θα κυλήσει ομαλά, αφού πριν την εκκίνηση έπεσε από την 2η στην 5η θέση λόγω τιμωρίας στην περίοδο των δοκιμαστικών.
Τραγωδία για την Red Bull Racing μετά την ελπιδοφόρα χθεσινή ημέρα στα δοκιμαστικά, αφού ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και ο Αλεξάντερ Άλμπορν χτύπησε με τον Χάμιλτον στην φάση που τιμωρήθηκε ο Βρετανός πιλότος της Mercedes και παγκόσμιος πρωταθλητής.
Σάινθ, Πέρεθ, Γκάσλι, Οκόν, Τζιοβινάτσι και Φέτελ συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα, σε ένα Γκραν Πρι που είχε εννιά αποχωρήσεις, δύο αυτοκίνητα ασφαλείας και ποινές προς οδηγούς. Μοναδικός οδηγός που δεν μπήκε στους βαθμούς ο Λατίφι αλλά κατέγραψε μια τιμητική 11η θέση!
Στα αμιγώς αγωνιστικά, ο Βάλτερι Μπότας έκανε πολύ καλή εκκίνηση και δεν έχασε ποτέ την 1η θέση από την οποια ξεκίνησε. Ο Χάμιλτον με φοβερό ντεμαράζ ανέβηκε από την 5η θέση στην 2η, εκμεταλλευόμενος την κακή εικόνα της Red Bull Racing αλλά όταν ο Άλμπον προσπάθησε να τον περάσει πριν το φινάλε, τον χτύπησε και δεν του επέτρεψε να τον προσπεράσει. Ο Λεκλέρκ ανέβαινε συνεχώς και πλησίαζε, βρισκόταν στο βάθρο και κρατούσε μικρή διαφορά από τον Χάμιλτον γνωρίζοντας πως έχει ποινή πέντε δευτερολέπτων. Ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο γύρο στο Γκραν Πρι και ανέβασε την διαφορά από τον 4ο Νόρις πάνω από τα 5 δευτερόλεπτα αλλά στα... καπάκια ο Νόρις ήταν αυτός ταχύτερος και κατάφερε να ρίξει την διαφορά, ανεβαίνοντας τελικά για πρώτη φορά στην ιστορία του στο βάθρο.