Το «Σύμφωνο» κοινής στρατηγικής και δράσεων για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού «Αθήνα» στη διεθνή κοινή γνώμη και στις βασικές τουριστικές αγορές, υπογράφηκε μεταξύ του Προέδρου της ΕΞΑΑΑ, Αλέξανδρου Βασιλικού και του γενικού διευθυντή της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλη την Πέμπτη 30/01/2014 στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΞΕΕ, προκειμένου να επισφραγισθεί και επίσημα η στενή συνεργασία των δύο φορέων, η οποία έχει ήδη δρομολογηθεί από τον Σεπτέμβριο του 2013 με άριστα αποτελέσματα.
Μέχρι στιγμής η ΕΞΑΑΑ και η Marketing Greece σχεδίασαν και οργάνωσαν από κοινού press trips για δημοσιογράφους από σημαντικά έντυπα της Γερμανίας και της Μ. Βρετανίας. Η φιλοξενία της Γερμανίδας δημοσιογράφου Johanna Rudiger, απέδωσε τρία άρθρα για την Αθήνα ως city break προορισμό στα έντυπα: Kolner Stadt Anzeiger (κυκλοφορία: 350.000), Berliner Zeitung (126.000) και Main-Echo (77.000), ενώ τον Νοέμβριο 2013 η Αθήνα φιλοξενήθηκε στην βρετανική εφημερίδα SUN – στην στήλη «Live like a local»… in Athens. Σχεδιάστηκε επίσης η φιλοξενία και το πρόγραμμα του Γερμανού δημοσιογράφου Jurgen Juchtmann προκειμένου να συντάξει δύο άρθρα για την Αθήνα στα έντυπα Neue Westfaelische και Neue Osnabrucker Zeitung (440.000 φύλλα), ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί για τους επόμενους μήνες στοχευμένα ταξίδια ενημέρωσης δημοσιογράφων για όλα τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Αθήνας και του Αργοσαρωνικού (συνεδριακός τουρισμός city-break, τουρισμός διακοπών, yachting, κ.ά.) στην αγορά της Μ. Βρετανίας, Ρωσίας και Γερμανίας. Στις προσπάθειες συμπεριλαμβάνονται επίσης προσκλήσεις σημαντικών Tour Operators και εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων (fam trips), διεθνείς καμπάνιες και διαγωνισμοί μέσω διαδικτύου και social media, προώθηση ενημερωτικού υλικού για τον προορισμό και τα αθηναϊκά ξενοδοχεία κ.ά.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr