Το νέο δημιούργημα της Κορεάτικης εταιρείας εισέρχεται στην αγορά με όπλα τα στοιχεία custom που την καθιστούν μοναδική και τα χαρακτηριστικά μιας μικρής μοτοσικλέτας που προσφέρουν ευκολία, οικονομία και πρακτικότητα.
Από μακριά η εικόνα του Daystar είναι απλά υπέροχη, με το νίκελ να κυριαρχεί όπως σε κάθε custom που σέβεται τον εαυτό της και ένα πανέμορφο LED πίσω φανάρι σε σχήμα V. Μόλις καθίσεις στην αναπαυτική σέλα ανακαλύπτεις σιγά-σιγά και όλα τα στοιχεία που έκαναν αγαπητή τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Τα πόδια πατάνε με ευκολία σταθερά στο έδαφος, το τιμόνι είναι σε άνετη θέση και τα πόδια απλώνουν μπροστά για να πατήσουν στα μαρσπιέ. Έτσι ξαπλωτός ανακαλύπτεις στο οπτικό σου πεδίο πέραν του αναλογικού ταχυμέτρου και του ολικού και μερικού χιλιομετρητή και τις ενδείξεις στάθμης βενζίνης, νεκράς, κινητήρα, πλαϊνού stand και ρεζέρβας που είναι τοποθετημένες στο καλο-φινιρισμένο ρεζερβουάρ. Οι χυτές ζάντες συγκαταλέγονται στα συν της εμφάνισης και το κλείδωμα του τιμονιού από το λαιμό στα συν του retro χαρακτήρα.
Στην οδήγηση ο 250 κ. εκ. κινητήρας αποδίδει ικανοποιητική ροπή από χαμηλά (20,6 Nm/6700 σ.α.λ.) ορίζοντας έναν χαλαρό ρυθμό βόλτας, αφού οι 25 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. είναι αρκετοί για να δεις μέχρι και 120 πραγματικά χλμ./ώρα αλλά το μικρό cruiser με την ανύπαρκτη προστασία από τον αέρα δεν προορίζεται για γρήγορα ταξίδια.
Το κιβώτιο των 5 σχέσεων θα χρειαστεί να δουλέψει αρκετά εντός πόλης για να κινήσει και συνεπιβάτη που μπορεί να μην αισθάνεται το ίδιο άνετα στο δικό του κομμάτι σέλας, αλλά θα αναγνωρίσει την εκπληκτική δουλειά των μαλακών αναρτήσεων στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους.
Στα θετικά της συμπεριφοράς περιλαμβάνεται το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος των 178 κιλών (κενό) καθιστούν την κίνηση στο μποτιλιάρισμα πολύ εύκολη. Τα δύο δισκόφρενα εμπρός και το ένα πίσω είναι υπέρ-αρκετά για το ελαφρύ σύνολο.
Παρά το γεγονός πως υπάρχουν custom μικρού κυβισμού από τα ’90s ακόμη στους δρόμους, δύσκολα συναντά κάποιος ένα ολοκαίνουριο όπως το VL250 Daystar και η σπανιότητα είναι κάτι που θα υπολογίσει όποιος σκέφτεται την αγορά ενός νέου μοντέλου. Αν λάβει υπόψη και τη χαμηλή κατανάλωση του υγρόψυκτου, δικύλινδρου εν σειρά, τετραβάλβιδου κινητήρα με ψεκασμό αλλά και τη συμφέρουσα τιμή των 3.550€, το Daystar αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή με μοναδικότητα και χαρακτήρα!
Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος