Σύμφωνα με έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), η εταιρεία του Κουπερτίνο κατάφερε να ανακτήσει το προβάδισμα στην αμερικανική αγορά έναντι της Samsung, επιβεβαιώνοντας έτσι το γεγονός πως οι χρήστες περίμεναν την παρουσίαση των νέων iPhone για να επενδύσουν στην Apple. Πιο συγκεκριμένα, το τρίτο τρίμηνο του 2013 η Samsung είχε καταφέρει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ με το ποσοστό να φτάνει στο 38% και την Apple να ακολουθεί με ποσοστό 34%. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα της CIRP, τα ποσοστά αυτά άλλαξαν το τελευταίο τρίμηνο, με την Apple να ανακτά το προβάδισμα με ποσοστό 48% του μεριδίου αγοράς στις ΗΠΑ και τη Samsung να πέφτει στο 31%.
Επίσης, η σχετική έρευνα αναφέρει ότι η αύξηση μεριδίου της Apple οφείλεται εν μέρει και στη μείωση (μεριδίου) που παρουσίασε η HTC, το οποίο έφτασε κάτω από το 8%, αλλά και στο ποσοστό της Blackberry το οποίο έπεσε κάτω από το 2%. Την ίδια ώρα η LG διατήρησε το 8% που κατείχε από το τρίτο τρίμηνο του 2013.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.