Καταναλώτρια είχε αγοράσει τον Νοέμβριο του 2014 ακουστικό βαρηκοΐας από εξειδικευμένο κατάστημα ιατρικών μηχανημάτων αξίας 1.200 ευρώ, με διετή εγγύηση.
Τον Ιούνιο του 2016, το ακουστικό άρχισε να παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα και η ηλικιωμένη καταναλώτρια απευθύνθηκε στο κατάστημα, ζητώντας αντικατάσταση, δεδομένου ότι το προϊόν δεν μπορούσε να επισκευαστεί. Το κατάστημα πράγματι της έδωσε ένα παλαιότερο μοντέλο προς αντικατάσταση, το οποίο, όμως, δεν είχε το σωστό μέγεθος, λέγοντας ότι η αντικατάσταση αυτή θα ήταν προσωρινή...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr