Η αλήθεια είναι ότι στον Πειραιά γίνεται αναπτυξιακή δουλειά και το λιμάνι επεκτείνει τις δραστηριότητές του, δείχνοντας ότι η κινεζική διαχείριση ξέρει πως θα «τρέξει το μαγαζί», το οποίο μπορεί να ήταν γωνία, όμως παράμενε μονίμως στη… γωνία.

Από την άλλη, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, αν εξαιρέσουμε το θέμα των μεγάλων φόρων που γι’ αυτό δεν ευθύνεται η διοίκηση αλλά το κράτος που έχει το πλειοψηφικό πακέτο και αν ήθελε θα είχε μειώσει τους φόρους, διαθέτει πολύ αξιόλογη διαχείριση και μάλιστα κάθε χρόνο γνωρίζει μεγάλες διακρίσεις στο εξωτερικό κατακτώντας πολλά βραβεία. Η κρίση στην Ελλάδα και η πτώση της εικόνας της Αθήνας, έπληξαν την κίνηση του αεροδρομίου, που είναι βέβαιο ότι σε διαφορετική κατάσταση θα είχε πολύ μεγαλύτερα νούμερα διακίνησης επιβατών, από τα περίπου 15 εκατ. ετησίως.

Βλέποντας, λοιπόν, οι Κινέζοι ότι η κατάσταση στην Αθήνα αντιστρέφεται και ότι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες αρχίζουν να βάζουν πτήσεις για την Αθήνα, αντιλαμβάνονται ευκαιρία γι’ αυτό και η κοινοπραξία που αποτελείται από τη Friedmann Pacific Asset Management Limited (FPAM) και τη Shenzhen Airport (Group) Co., Ltd, ανακοίνωσαν σήμερα κι επίσημα το έντονο ενδιαφέρον τους για επενδύσεις στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Δείτε τις τηλεοπτικές εκπομπές DRIVE & TRAVEL στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube