Την αργοπορία της Ducati στο pit stop έθεσε ως σημαντικό παράγοντα για την 15η θέση, στην οποία τερμάτισε ο Χόρχε Λορένθο.

Ο αγώνας στο Μπρνο της Τσεχίας ξεκίνησε σε βρεγμένο οδόστρωμα και όταν η πίστα στέγνωσε και ο Λορένθο μπήκε για pit stop, ώστε να αλλάξει μηχανή, η Ducati δεν είχε έτοιμη τη δεύτερη μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Η Ducati θέλοντας να απαντήσει στη στρατηγική του Μάρκεθ, κάλεσε τον Λορένθο για αλλαγή δύο γύρους μετά τον αναβάτη της Honda, αλλά η δεύτερη μηχανή δεν ήταν έτοιμη. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο αναβάτης της Ducati να επανέλθει στην πίστα 19ος, ενώ μέχρι το τέλος του grand prix κατάφερε να ανέβει τέσσερις θέσεις, τερματίζοντας τελικά 15ος, και κατακτώντας μόλις ένα βαθμό.

«Το πρόβλημά μας ήταν η καθυστέρηση στην απόφαση να προετοιμαστεί η μηχανή για τις στεγνές συνθήκες. Η καθυστέρηση και τα προβλήματα που είχαμε έδωσαν πλεονέκτημα στον Μάρκεθ. Τρεις στροφές πριν τα pits έλαβα εντολή να εισέλθω για αλλαγή, και πίστευα ότι η μηχανή ήταν έτοιμη, αλλά δεν ήταν. Όταν εισήλθα στα pits, είδα την ομάδα να δουλεύει πάνω στη μηχανή, να αλλάζει την ανάρτηση και να βάζει τις κατάλληλες ρυθμίσεις», είπε ο Ισπανός αναβάτης.

Επιμέλεια: Περικλής Καλογερόπουλος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube