Το καλοκαίρι του 2017 πραγματοποιήθηκε η πιο ακριβή μεταγραφή στην ιστορία του ποδοσφαίρου και πολλοί ακόμα δεν έχουν συνειδητοποιήσει πόσα χρήματα δαπάνησε η Παρί Σεν Ζερμέν για να κάνει δικό της τον Νεϊμάρ.
Εκτός από τα κόλπα του στο γήπεδο παίζει μεγάλη... μπάλα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού για κάθε δημοσίευσή του, εισπράττει 460.000 ευρώ, σύμφωνα με την έκθεση «Blinkfire» η οποία δημοσιεύεται στην «Le Parisien». Βάσει της ίδιας έκθεσης τον πρώτο μήνα του χρόνου ο «Νέι» είχε κέρδη ύψους 34 εκατ. ευρώ. Τον Νοτιοαμερικάνο τον ακολουθούν συνολικά σε «Facebook», «Instagram» και «Twitter» 186.700.000 άνθρωποι και καθημερινά γίνονται περισσότεροι. Ο εμπορικός διευθυντής της «Blinkfire», Κριστιάν Ολιβάρες, δήλωσε τα εξής: «Εάν λάβουμε υπόψη όλες τις δημοσιεύσεις του κατά τον Ιανουάριο, τα έσοδά του φθάνουν τα 34 εκατ. ευρώ. Αυτό γίνεται, γιατί έχει τη δυνατότητα να σπαταλήσει αρκετά χρήματα σε διαφημίσεις».
Επιμέλεια: Χρήστος Μανωλάκος