Η νέα ετικέτα ακολουθεί το concept του σχεδιασμού όλων των ετικετών της εταιρείας Semeli: Minimal, κομψή προσέγγιση και χρώματα που αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενο. H έμφαση δίνεται στον αριθμό 3, ο οποίος κυριαρχεί στην ετικέτα σε χρυσαφί, κεχριμπαρένιο χρώμα. Παραπέμπει στις τρεις ελληνικές ποικιλίες (Μοσχοφίλερο, Ροδίτη και Αγιωργίτικο) που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του αποστάγματος, το οποίο είναι αποτέλεσμα της διπλής απόσταξής τους και της παλαίωσης σε νέα, δρύινα γαλλικά βαρέλια για έξι μήνες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr