Όταν στα τέλη του Ιανουαρίου, φέτος, είχαμε βρεθεί στη Νίκαια της Γαλλίας προκειμένου να οδηγήσουμε το νέο Civic με τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα turbo του 1.6 lt – 120 hp, ρωτήσαμε τους μηχανικούς της μάρκα για τα μελλοντικά τους σχέδια. Αναφέραμε ότι η ιαπωνική εταιρεία επιμένει στα ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης, τα οποία είναι καλά, εύστροφα, με σχετικά χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, ωστόσο ο ανταγωνισμός έχει κατέβει σε κυβισμό 1 λίτρου, που με την προσθήκη υπερτροφοδότη προσφέρει ισχύ εφάμιλλη ενός ατμοσφαιρικού 1.6 λίτρων (και παραπάνω), διατηρώντας ταυτόχρονα πολύ χαμηλά κατανάλωση και ρύπους.

Και όπως ήταν φυσικό, οι Ιάπωνες προτιμούν να κάνουν… χαρακίρι, παρά να ξεστομίσουν την παραμικρή κουβέντα. «Θα δούμε στο μέλλον», είπαν, τη στιγμή που ήδη είχαν έτοιμα τα σχέδια και δούλευαν στα εργοστάσια για τα μικρού κυβισμού μοτέρ turbo.

Διαβάστε περισσότερα για τα νέα μοτέρ βενζίνης στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube