Ο Διαμαντής Κιτρίδης, ιδιοκτήτης και επικεφαλής εταιρείας προβολής και επικοινωνίας, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή Love It του ΣΚΑΪ και μίλησε για τα έσοδα των influencers με αφορμή την Ιωάννα Τούνη.
Χαρακτήρισε την πρώην διαγωνιζόμενη του My Style Rocks «οικονομικό φαινόμενο που έχει καταφέρει να μετατρέψει τον εαυτό της σε e-shop και το κάνει οργανωμένα». Πρόσθεσε πως «... όταν έχεις 80-100 χιλιάδες λιγότερους followers από τον Σάκη Ρουβά, έχεις δύναμη».
Ο τιμοκατάλογος προβλέπει, μεταξύ άλλων, 1.200 ευρώ για ένα post, ένα story 15 δευτερολέπτων για 350 ευρώ, ενώ υπάρχουν «πακέτα» για Give Away που αποφέρουν και 5.000 ευρώ.