Ο κινητήρας κινητήρα e-XDi160, προδιαγραφών Euro 6, που έχει εξελιχθεί εδώ και 3 χρόνια έχει υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας που βοηθάει στην πλήρη εκμετάλλευση της ροπής από τις χαμηλές στροφές, με οφέλη σε κατανάλωση και ευκολία οδήγησης, ενώ χρησιμοποιεί αντλία λαδιού δύο σταδίων, που εξασφαλίζει βέλτιστη λίπανση του κινητήρα για τη μείωση των τριβών.

Έχει ισχύ 115 ίππων και ροπή 300 Nm (διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ), με μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα / 100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνάνε τα 109 γρ./χλμ. (έκδοση FWD, 6Μ/Τ), με τη βοήθεια και του συστήματος ISG (Idle Stop & Go) – στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube