Στόχος, έτοιμος να κατακτηθεί, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας. Αυτό προκύπτει από τα ευρήματα της Ποσοτικής και Ποιοτικής Έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών που πραγματοποίησε η εταιρεία QED Market Research για λογαριασμό του ΕΟΤ, σε 13 Πύλες Εισόδου.
Η έρευνα υλοποιήθηκε 12-24 Οκτωβρίου 2016, σε δείγμα 2.179 απερχόμενων τουριστών, με προσωπικές συνεντεύξεις, σε 10 αεροδρόμια: Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Καλαμάτας, Μυτιλήνης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Χανίων, Σαντορίνης και τρεις συνοριακούς σταθμούς: Ευζώνων, Κήπων και Προμαχώνα. Οι συμμετέχοντες ήταν άντρες και γυναίκες, σε αναλογία 52/48, ηλικίας 20-60 ετών. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο σε πέντε γλώσσες: αγγλικά, γερμανικά, ιταλικά, γαλλικά και ρωσικά.
Από τα συμπεράσματα της Έρευνας, προκύπτει...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr