Πρόκειται για το C-Elysee WTCC, το οποίο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA. Αυτό θα είναι το όπλο του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στα ράλι, που τα αφήνει (τρέχει σε λίγους αγώνες φέτος) ανοίγοντας νέα σελίδα στην καριέρα του.
Το αγωνιστικό βασίζεται στο μεσαίου μεγέθους τετράθυρο C-Elysee, που απευθύνεται σε διεθνείς αγορές, όπως αυτές της Λατινικής Αμερικής, της Μεσογείου, της Κίνας και της Ρωσίας. Ηδη, εμπορικά, το Citroen C-Elysee είναι 30% πάνω από τoν αρχικό στόχο πωλήσεων, με 30.000 παραγγελίες.
«Η επιλογή του C-Elysee ως βάση για WTCC αυτοκίνητό μας αντανακλά ξεκάθαρα την αποφασιστικότητά μας να χρησιμοποιήσουμε την αγωνιστική δράση ως μέσο υποστήριξης της εμπορικής μας ανάπτυξης», τόνισε ο Frederic Banzet, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας. «Με γύρους στη Λατινική Αμερική, το Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το ημερολόγιο του WTCC είναι πραγματικά ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να τρέξει το C-Elysee, και να αποτελέσει βασικό μοχλό της ανάπτυξής μας, μπροστά σε μεγάλα πλήθη ενθουσιώδη μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε.
Οσον αφορά στο αγωνιστικό, ξεχωρίζουν οι ζάντες 18-ιντσών, το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο, ο μπροστινός προφυλακτήρας που τονίζει τη μάσκα του ψυγείου με εμφανή διπλό σιρίτι. Τα τονισμένα φτερά και η κομψή πίσω αεροτομή, αγκαλιάζουν το αμάξωμα.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο turbo κινητήρας βενζίνης 1.6 lt, ίδιος με του DS3 WRC. Με μια μεγαλύτερη φλάντζα, η ισχύς αγγίζει τους 380 hp. Το μοτέρ συνδυάζεται με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα.
Το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στη Διεθνή Εκεθση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 - 22 Σεπ).
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού:
CHASSIS
Structure - Reinforced body with welded, multi-point roll cage
Bodywork - Steel and composite fibre
ENGINE
Type - Citroen Racing – 1.6-litre turbocharged direct injection engine
Bore x stroke - 82?75.5mm
Capacity - 1.598cc
Maximum power - 380 hp at 6.000 rpm
Maximum torque - 400 Nm at 4.500 rpm
Specific output - 237.8 hp/litre
Distribution Double overhead camshaft
4 valves per cylinder
Fuel feed - Direct injection controlled by Magneti Marelli unit
CLUTCH
Type - Carbon-fibre twin-disk
TRANSMISSION
Type - Front-wheel drive
Gearbox - Sadev six-speed sequential – Manual control
Differentials Mechanical self-locking differential
BRAKES
Front - 380mm ventilated discs with four-piston callipers
Rear - 300mm ventilated discs, with two-piston callipers
Distribution Adjustable from cockpit
SUSPENSION
Type - McPherson (front and rear)
Shock absorbers - Adjustable
STEERING
Type - Hydraulic power-assisted steering
WHEELS
Dimensions - 10?18-inch wheels – Yokohama tyres (O 660 x 275)
DIMENSIONS, WEIGHT AND CAPACITIES
Length/width - 4,577mm/1,950mm
Wheel base - 2,700mm
Track - 1,750mm (front and rear)
Fuel tank - 50 litres
Weight - 1.100kg with driver (regulations)
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής