Όταν σκέφτεται κανείς τις λέξεις Χριστούγεννα και τραπέζι, το μυαλό πηγαίνει πιθανότατα σε γαλοπούλα, κοτόπουλο και διάφορα ορεκτικά, ανάλογα την περιοχή, τη χώρα ή και την ήπειρο.
Στην Ιαπωνία όμως, η εν λόγω γιορτή είναι συνδυασμένη με μία βόλτα στα KFC!
Μία... παράδοση που ξεκίνησε το 1974, τέσσερα χρόνια μετά την επέκταση της αμερικανικής αλυσίδας στη χώρα της Ασίας.
Το λανσάρισμα του “Kentucky for Christmas” έγινε πραγματικότητα μετά από παράπονα πολλών ξένων που ζούσαν στην Ιαπωνία και δεν μπορούσαν να... νιώσουν Χριστούγεννα σε μία χώρα όπου οι Χριστιανοί αποτελούν περίπου το 1% του πληθυσμού.
Όταν ο Τακέσι Οκαουάρα, διευθυντής του πρώτου KFC που άνοιξε στη χώρα, εμφανίστηκε σε ένα πάρτι ντυμένος Άγιος Βασίλης και είδε τα παιδιά που βρίσκονταν εκεί να ανταποκρίνονται θετικά, εμφανίστηκε μπροστά του μία επιχειρηματική ευκαιρία.
Άλλοι λένε πως ο Ιάπωνας, που εν συνεχεία έγινε CEO της εταιρείας στη χώρα, μπέρδεψε το τηγανητό κοτόπουλο με τη γαλοπούλα που έτρωγαν στις ΗΠΑ, ωστόσο η εκδοχή με το πάρτι θεωρείται η επικρατέστερη.
Κάπου εκεί λοιπόν ξεκίνησε να πωλείται το λεγόμενο “party barrel”, ένας κουβάς με κοτόπουλο, σαλάτα, πατάτες και άλλα ορεκτικά –αλλά και γλυκά- τα οποία έγιναν ανάρπαστα στο ιαπωνικό κοινό!
Με τις δεκαετίες να περνούν, όλο και περισσότεροι Ιάπωνες οικειοποιήθηκαν τη γιορτή των Χριστουγέννων, με τα KFC να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της γιορτής. Ενδεικτικά, η κίνηση στα παραπάνω από χίλια καταστήματα της αλυσίδας στη χώρα εκτιμάται ότι δεκαπλασιάζεται στις 24 Δεκεμβρίου...